پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا ۱۲ بهمن ادامه دارد
کد خبر: 3785831
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا ۱۲ بهمن ادامه دارد

گروه فرهنگی ــ مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان به تشرف از ۲۴ اسفندماه ۹۷ تا ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۸ اعزام می‌شوند.

پیش ثبت‌نام عتبات عالیات تا 12 بهمن ادامه داردفرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی اظهار کرد: این اقدام توسط سازمان حج و زیارت، از 6 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 12 بهمن‌ماه ادامه دارد و مردم می‌توانند برای ثبت‌نام و مشاهده نتایج قرعه‌کشی به سایت (atabat.haj.ir) مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه زمان تشرف در دوره ۲۴ اسفندماه ۹۷ تا ۸ اردیبهشت ماه ۹۸ است، تصریح کرد: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات به منظور جلوگیری از ازدحام متقاضیان و همین‌طور برنامه‌ریزی برای ساماندهی گروه‌هایی برای اعزام انجام می‌شود.
مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 41 گروه به عتبات اعزام شدند، خاطرنشان کرد: سقف ثبت‌نام برای استان زنجان تا اندازه‌ای است که بتوانیم خدمات لازم را به زائران ارائه دهیم و ظرفیت گروه‌ها این اجازه را بدهد.
وی در مورد استفاده از ظرفیت فرودگاه زنجان برای اعزام زائران به عتبات عالیات بیان کرد: این موضوع به دلیل گرانی پروازها و چالش‌هایی که در عراق وجود داشت، در حال حاضر امکان‌پذیر نیست اما تقاضای اعزام دو گروه از عتبات نوروزی به شکل هوایی از ایستگاه پروازی تهران را کرده‌‌ایم.
بابایی همچنین به اعلام فراخوان اعزام به حج تمتع اشاره کرد و افزود: بر اساس اعلام فراخوان توسط سازمان حج و زیارت برای تشرف دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع که تا تاریخ 30/11/1385 در شعب بانک ملی ایران اقدام نموده‌اند فراهم شده از این‌رو چنانچه ودیعه‌گذاران محترم تاکنون اقدام لازم برای بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده‌اند، ضروری است با مراجعه به سامانهhttp:// reserve.haj.ir  اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام
captcha