خیران موتور محرک کمیته امداد هستند
کد خبر: 3787538
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

خیران موتور محرک کمیته امداد هستند

گروه اجتماعی- امام جمعه زنجان با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی، ادامه داد: خیران موتور محرک کمیته امداد هستند.

خیران موتور محرک کمیته امداد هستندبه گزارش ایکنا، از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان ظهر امروز دوشنبه پانزدهم بهمن‌ماه در مراسم تجلیل از نیکوکاران و خیران استان زنجان با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان از تاکیدات خداوند متعال در قرآن کریم است، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان باید تنها برای کسب رضایت خداوند متعال باشد.
وی با بیان اینکه روایات بسیاری داریم که برخی از مردم عمر طبیعی و مقرر خود را نمی‌کنند، افزود: انجام برخی از امور مانند صله رحم و کمک به نیازمندان موجب افزایش طول عمر انسان می‌شود.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند اگر اهل تقوا باشیم برکات زمین و آسمان بر شما نازل می‌شود، ادامه داد: تقوا تنها نماز و روزه نیست بلکه نماز و روزه نمودی از تقوا هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور با شرایط حساسی روبه‌رو است، ادامه داد: با اقدامات نسنجیده نباید به این حساسیت‌ها دامن زده شود.
وی با تأکید بر اینکه نباید کاری کرد که گفتمان انقلاب از یادها برود، ادامه داد: ۲۳۰ هزار شهید در راه سرافرازی و سربلندی کشور داده شده است لذا باید برای پاسداری از خون این شهدا نباید اجازه داد آرمان‌های انقلاب فراموش شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه برای تحقق انقلاب دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری علی‌رغم تمامی مشکلات امروز ۴۰ برابر قوی‌تر از دوران قبل هستیم.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه کشور ما ۴۰ سال است در حال جنگ با آمریکا است، یادآور شد: در این ۴۰ سال آمریکا نه تنها نتوانست کشورمان را به زانو درآورد بلکه خود نیز رو به افول و از درون در حال پوسیدن است.
وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب امروز کشور ما از مقتدرترین کشورهای منطقه است، بیان کرد: امروز هیچ تصمیمی در خاورمیانه بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مرددم از انقلاب و اسلام در کشور خسته نشده‌اند، ادامه داد: مردم از برخی از رفتارهای غیرموجه عده‌ای ناراحتند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی، ادامه داد: خیران موتور محرک کمیته امداد هستند.
انتهای پیام
captcha