طراحی نرم‌افزار «تصمیم یار» در حوزه پدافند غیرعامل
کد خبر: 3790206
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

طراحی نرم‌افزار «تصمیم یار» در حوزه پدافند غیرعامل

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان پدافند غیرعامل طراحی نرم‌افزار تصمیم یار در حوزه پدافند غیرعامل را از اقدامات این سازمان برشمرد و بیان کرد: این نرم‌افزار برای کمک به مدیران در شرایط خاص و در قالب برنامه دفاعی ملی در دستور کار قرار دارد.

طراحی نرم افزار «تصمیم یار» در حوزه پدافند غیرعاملبه گزارش ایکنا از سمنان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با اشاره به اینکه 50 مانور سایبری در کشور طی سه ماه گذشته  انجام شده است، اظهار کرد: گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل و آگاهی بیش‌ازپیش مردم و مسئولان دو هدف اصلی برگزاری مانورها در حوزه پدافند غیرعامل است.

جلالی طراحی نرم‌افزار تصمیم‌یار در حوزه پدافند غیرعامل را از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: این نرم‌افزار برای کمک به مدیران در شرایط خاص و در قالب برنامه دفاعی ملی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل حفظ زیرساخت‌ها و حفاظت از مردم را از محورهای اصلی برنامه‌های تدوین‌ شده در این سازمان برشمرد و افزود: امروز در سمنان یکی از رزمایش‌های طراحی‌ شده در سازمان پدافند غیرعامل برگزار می‌شود که ارتقای توانایی دفاعی و آگاهی‌رسانی به مردم از جمله محورهای آن است.

وی با تأکید بر اینکه انسجام بین مردم و حاکمیت می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد، متذکر شد: شرایط امروز مقابله با دشمنان پیچیده است و به‌دقت و هوشیاری بالا نیاز دارد که در این راستا اقدامات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل اهمیت پیدا می‌کنند.

جلالی با تأکید بر اینکه امروز دشمنی و عناد استکبار جهانی و آمریکا نسبت به ملت ایران اسلامی علنی شده است، یادآور شد: در شرایط کنونی اهمیت پدافند غیرعامل و همچنین هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته است و از سوی دیگر دشمنان ابزارهایی در اختیار دارند که باید آن‌ها را شناخت و راه‌های مقابله با آن را به کاربست.

وی ناکارآمد جلوه دادن دولت و تقابل بین مردم و مسئولان را از اهداف اصلی دشمنان خواند و متذکر شد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی و در برهه‌های مختلف تاریخی ایجاد مقاومت برابر دشمنان موجب خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌ها شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل استراتژی دشمنان نظام اسلامی را افزایش فشار علیه ملت ایران با تمرکز بر بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی در فضای مجازی دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال ترویج نارضایتی در بین مردم هستند و از فضای مجازی نیز برای این امر بهره می‌گیرند.

انتهای پیام

captcha