راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌هاى دشمنان را نقش برآب کرد
کد خبر: 3790324
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌هاى دشمنان را نقش برآب کرد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر گفت: راهپیمایی 22 بهمن و حضور تماشایی مردم نقشه‌هاى دشمنان را نقش برآب کرد اما پیام‌هایی هم برای مسئولان داشت.

راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌هاى دشمنان را نقش برآب کردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر، راهپیمایی 22 بهمن را تماشایی خواند و گفت: جشن پیروزى انقلاب اسلامى و راهپیمایى ده‌ها میلیونى مردم در هزاران شهر و روستا در اقصى نقاط ایران اسلامى به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شد.
امام جمعه ابهر به شرایط ایران و توطئه‌های دشمنان در منطقه اشاره کرد و افزود: ملت ایران در راهپیمایى امسال آنهم در شرایطى که مقامات آمریکایى با گزافه‌گویى، سخن از پایان عمر انقلاب اسلامى ملت ایران سر می‌دادند، با بصیرت چشم دشمن را کور و همه نقشه‌هاى آنها را نقش برآب کرد.
وی با بیان اینکه 22 بهمن امسال، هم مهم بود و هم متفاوت، چون، دشمن برای آن «تدارک جدی» دیده بود، افزود: متفاوت بود چون، با وجود همه مشکلاتی که هست و همه تدارکاتی که دیده شده بود، مردم در راهپیمایی 22 بهمن زیر برف و باران و در سرما آمده بودند تا بگویند انقلاب اسلامی ایران به بلوغ رسیده است.
رحیمی با تاکید بر اینکه تحلیل و تصور مزدوران داخلی هم به مانند دشمنان خارجی در مورد راهپیمایی 22 بهمن غلط از آب درآمد، ادامه داد: برخی در داخل هم دچار ‌اشتباه محاسباتی شده و تصور می‌کردند، 22 بهمن امسال، به دلیل مشکلات موجود رنگ و بویی نخواهد داشت که البته حضور مردم همه این محاسبات را بر هم ریخت.
وی با اشاره به انتقادات جدی موجود به عملکرد دولت و پیام 22 بهمن به عملکرد مسئولان افزود: عملکرد مردم در 22 بهمن نه تنها دشمن را تحقیر بلکه شوکه هم کرد. داشتن چنین مردمی، افتخار بزرگی است و باید قدردان این مردم بود.
امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه در هیچ جای دنیا برای بهبود شرایط کشور، به دستان دشمن نمی‌نگرند، گفت: باید متوجه بود که خاصیت دشمن، کینه‌توزی و دشمنی است و ما 6 سال به امید آن چند کشور بدعهد نشستیم و نتیجه وضعیت امروز شد.
وی به انتشار بیانیه بسیار مهم و راهبردی گام بزرگ دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ضمن شکرگزاری از خداوند منان به خاطر نعمت برخوردارى از وجود چنین رهبرى حکیم، دانا و آینده‌نگر، باید آمادگى خودرا برای تحقق اهداف عالیه آن حکیم فرزانه در راستای دستیابى به افق مورد انتظار و زمینه‌سازى براى ظهور صاحب اصلى انقلاب اعلام کنیم.
انتهای پیام
captcha