برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی ابهر
کد خبر: 3790855
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی ابهر

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر از برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه یکی از اهداف مهم این نهاد است.

برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان ابهربه گزارش ایکنا از زنجان، مریم رنجبر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر 28 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان ابهر همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.
وی مکان برگزاری این مراسم را در سالن همایش نهم دی‌ماه شهرستان ابهر عنوان کرد و افزود: یادواره شهدای نیروی انتظامی روز دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه، ساعت 15:30 آغاز می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان اینکه این یادواره به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در برگزاری این برنامه فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان، بیمه پاسارگاد و انجمن فرهنگی تربیتی راهیان قدس مشارکت دارند.
وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای نیروی انتظامی مزین به مداحی حاج یوسف شبیری خواهد بود، گفت: سردار میرحیدری از فرماندهان ارشد ناجا نیز در این یادواره سخنرانی می‌کند.
رنجبر همچنین از حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان ابهر و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این یادواره خبر داد و افزود: شهرستان ابهر 20 شهید در حوزه نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است.
انتهای پیام
captcha