موفقیت روز افزون کشور در علوم مرهون تفکر جوانان بسیجی و جامعه مهندسی است
کد خبر: 3792277
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

موفقیت روز افزون کشور در علوم مرهون تفکر جوانان بسیجی و جامعه مهندسی است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه موفقیت روز افزون کشور در علوم روز دنیا مرهون تفکر جوانان بسیجی و جامعه مهندسی است گفت: ابتکار و خلاقیت ذهن جوانان توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و امروز بعد از گذشت چهل سال همچنان بر قله‌های افتخار خود بدرخشد.

موفقیت روز افزون کشور در علوم مرهون تفکر جوانان بسیجی و جامعه مهندسی است

به گزارش ایکنا ازسمنان، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان عصر روز گذشته 2 اسفند درآیین بزرگداشت خواجهنصیرالدین طوسی و روز مهندس در سالن شهید مطهری سمنان اظهار کرد: نقشه مهندسان توانمند ایرانی در عملیات والفجر جهان را به حیرت درآورد که در این راستا اگر تفکر جوانان بسیجی و جامعه مهندسی نبود امروز انقلاب به ایستگاه چهلم دست رسی پیدا نمی کرد و شاهد موفقیت روز افزون در علوم روز دنیا نبودیم.

دامغانی ادامه داد: همت جوانان بسیجی و تفکر جهادی امروز موجب شده که در بسیاری از علوم و توان رزمی و نظامی در رتبههای برتر دنیا قرار گیرد که ابتکار و خلاقیت ذهن جوانان توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و امروز بعد از گذشت چهل سال همچنان بر قلههای افتخار خود بدرخشد.

دامغانی متذکر شد: دوران هشت سال جنگ دفاع مقدس با حضور همین جامعه جوان و نخبه مهندسان مدیریت شد که امروزضروری است تا برنامهریزان از این ظرفیت بیشتر برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.

به گفته دامغانی رهبر معظم انقلاب اعتقاد عمیق به شجاعت جوانان دارند،که در این راستا باید زمینه را برای حضور جوانان فراهم کرد و قطعا فکر نخبگان در کنار تجربه پیشکسوتان میتواند درخت انقلاب را در چله دوم نیز همچنان تنومندتر از گذشته نگه دارد.

انتهای پیام

captcha