همبستگی مرکز اسلامی «گریتر تولدو» با شهروندان آمریکایی
کد خبر: 3824411
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

همبستگی مرکز اسلامی «گریتر تولدو» با شهروندان آمریکایی

گروه بین‌الملل- مسئولان مرکز اسلامی «گریتر تولدو» در آمریکا با چراغانی کردن این مرکز به رنگ قرمز، سفید و آبی، امروز، چهارم جولای (13 تیر) روز استقلال آمریکا را به همراه شهروندان آمریکایی جشن گرفتند.

به گزارش ایکنا به نقل از تولدوبلاد؛ نجوا بدوی، رئیس روابط عمومی این مرکز اسلامی گفت: اعضای مرکز اسلامی گریتر تولدو تصمیم گرفتند که روز استقلال را با روشن کردن چراغ‌های رنگین که در ماه رمضان امسال نصب شده بود، جشن بگیرند.

وی در ادامه گفت: ما به عنوان مسلمان ارزش‌های قانون اساسی را ارج می‌نهیم و اسلام به عنوان دین اصلی ما، رابطه مسلمانان را با شهروندان آمریکایی تقویت می‌کند.

بدوی اظهار کرد: به نظر می‌رسد که شهروندان این کار را دوست دارند و همه واکنش‌ها مثبت بوده است؛ به طوری که تاکنون تماس‌های تشکرآمیز زیادی را دریافت کرده‌ایم.

این مرکز اسلامی تا روز یکشنبه هفته آینده چراغانی خواهد ماند و همچنین مسئولان آن قصد دارند که در سال‌های آینده هم روز استقلال آمریکا را جشن بگیرند.

این در حالی است که وضعیت مسلمانان در آمریکا با دشواری‌های زیادی همراه است. با روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پرحاشیه آمریکا، تفکرات افراطی علیه اقلیت‌ها در این کشور که قبلا در حاشیه قرار داشت، بیش از پیش نمایان شد. خشونت، تبعیض و خرابکاری در مراسم مذهبی بیش از هر زمان دیگری باعث انزوا و محدودیت مسلمانان شده است.

با وجود ادغام مسلمانان در جامعه آمریکایی، آنها زیر میکروسکوپ باقی مانده‌اند و گروهی از افراد و سازمان‌های سراسر ایالات متحده صنعت اسلام هراسی را به راه انداخته‌اند تا شهروندان آمریکایی را متقاعد کنند که مسلمانان به ارزش‌های ضد آمریکایی پایبند هستند.آنها می خواهند مسلمانان در سراسر کشور مورد تبعیض قرار گیرند.

انتهای پیام

captcha