معرفی برگزیدگان «جشنواره ادبی» همدان
کد خبر: 4128194
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

معرفی برگزیدگان «جشنواره ادبی» همدان

برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره ادبی استان همدان معرفی شدند.

جشنواره ادبیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره ادبی استان همدان متشکل از مهدی طراوتی توانا، محمد پیله ور، روح الله صالحی و سعید جلیلی هنرمند برگزیدگان بخش‌های مختلف را معرفی کردند.

در بخش شعر نو بعد از نیما، در بخش آزاد، محمد نانکلی از تویسرکان، ریحانه نوری از تویسرکان و فاطمه ملکی از نهاوند به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند. در بخش ویژه این شعر هیأت داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست، معصومه کولیوند از نهاوند رتبه دوم و نعمت‌اله نوروزی از کبودراهنگ رتبه سوم شد، هم‌چنین راضیه برزین از بهار شایسته تقدیر شد.

در بخش شعر کلاسیک قبل از نیما در بخش آزاد از مریم کاظمی از شهرستان بهار تقدیر شد، هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست، رتبه دوم به صورت مشترک سید مصطفی غفاری جم از رزن و محمد غریب از ملایر و رتبه سوم مریم محمودی از همدان انتخاب شدند. در بخش ویژه نیز زهرا طهماسبی از همدان حائز رتبه اول، زهرا سوری از تویسرکان حائز رتبه دوم و محسن کلهر از همدان و حسین رستمی از فامنین به صورت مشترک حائز رتبه سوم شدند.

دربخش کتاب داستان صفورا کاظمیان از همدان، کتاب شعر کلاسیک امیرعباس سوری از تویسرکانو داستان کوتاهدر بخش آزاد از لیلا امانی بهار تقدیر شد و زهرا حسینی از رزن، الهام قاسمی از درگزین و بلال شاهسوند از ملایر به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش ویژه این رشته نیز هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست و علیرضا لطفی از همدان و نرگس شفیعی نیا از اسدآباد به صورت مشترک رتبه دوم و صدیقه مشکانی از همدان رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha