حضور بیش از 4 میلیون نمازگزار در مسجدالاقصی از ابتدای ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4135672
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

حضور بیش از 4 میلیون نمازگزار در مسجدالاقصی از ابتدای ماه مبارک رمضان

اداره اوقاف اسلامی قدس از حضور بیش از 4 میلیون نمازگزار در مسجدالاقصی از ابتدای ماه مبارک رمضان با وجود تمام محدودیت‌های اعمال شده از سوی اشغالگران صهیونیست خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الغد، اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی از حضور بیش از 4 میلیون نمازگزار در ماه مبارک رمضان به مسجدالاقصی و انجام مناسک خود در فضایی ایمانی و معنوی خبر داد.

شیخ عظام الخطیب، مدیرکل اداره اوقاف اسلامی گفت: با وجود تمام محدودیت‌های اعمال شده برای محدودیت و منع ورود نمازگزاران و زائران به این مکان مقدس از جانب اشغالگران صهیونیست بیش از 4 میلیون نمازگزار در ماه مبارک رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان و از جمله 4 نماز جمعه و شب‌های قدر به مسجدالاقصی آمدند و در فضای ایمانی آن به عبادت پرداختند.

به گفته وی اداره اوقاف اسلامی به امور را از اقامه نماز گرفته تا فعالیت‌های مرتبط با امور مذهبی، بهداشتی و خدماتی و افطار را به خوبی مدیریت کرد.

رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان، تدابیر نظامی گسترده‌ای را در مسجدالاقصی و شهر قدیم قدس اعمال و این منطقه را با ایجاد ده‌ها پست ایست و بازرسی نظامی به یک پادگان نظامی تبدیل کرد. از سویی اشغالگران حضور مردان 12 تا 55 ساله از کرانه باختری در مسجدالاقصی را ممنوع کرده بودند.

از سویی نظامیان اشغالگر چندین بار به مسجدالاقصی هجوم برده و نمازگزاران و معتکفان در این مسجد مقدس را مورد ضرب و شتم قرار دادند. امری که منجر به مجروح شدن و دستگیری صدها نفر از آن‌ها و همچنین درگیری نظامی کوتاهی میان گروههای مقاومت و رژیم صهیونیستی شد.

 

 

انتهای پیام
captcha