افتتاح مرکز حفظ قرآن جدید در ابوظبی
کد خبر: 4143810
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

افتتاح مرکز حفظ قرآن جدید در ابوظبی

مرکز حفظ قرآن «درویش بن کرم» را با ظرفیت 200 قرآن‌آموز دختر و پسر از سوی اداره کل امور اسلامی و اوقاف امارات افتتاح شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الاتحاد، اداره کل امور اسلامی و اوقاف امارات مرکز حفظ قرآن «درویش بن کرم» را افتتاح کرد. این مرکز ظرفیت پذیرش 200 قرآن‌آموز دختر و پسر را دارد و در داخل مجموعه مدرسه انگلیسی اسلامی ابوظبی تأسیس شده است.

در مرحله اول حدود 200 دانش‌آموز دختر و پسر این مدرسه را در خود جای می‌دهد.  این مدرسه از سوی مجموعه موقوفات درویش بن کرم القبیسی اداره می‌شود.  

در مراسم افتتاحیه این مدرسه، امل القبیسی، نخستین بانوی اماراتی نماینده مجلس، خدیجه بنت درویش بن کرم، رئیس مرکز و نمایندگانی از اداره کل امور اسلامی و اوقاف حضور داشتند.

این مرکز مجهز به آخرین فناوری‌ها به منظور تسهیل حفظ قرآن کریم بوده و شامل سه حلقه عمده حفظ قرآن کریم برای دختران و پسران است.

امل القبیسی در مراسم افتتاحیه از توجه مسئولان امارات در تقویت ارزش‌های این کشور و همچنین نقش بزرگ اداره کل امور اسلامی و اوقاف در گسترش مراکز حفظ قرآن کریم در سطح کشور تشکر کرد.

 به گفته خدیجه بنت درویش، این مرکز سه‌طبقه بوده و از آخرین فناوری‌ها به منظور تسهیل آموزش و حفظ قرآن کریم برخوردار است. جلسات حفظ قرآن در روزهای شنبه و یک‌شنبه هر هفته و در غالب سه حلقه 16 نفره برای دختران و پسران برگزار می‌شود و در صورت نیاز در تابستان امکان برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت نیز وجود دارد.

افتتاح مرکز حفظ قرآن «درویش بن کرم» در ابوظبی

 

انتهای پیام
captcha