تجمع مسلمانان معترض به تدریس مسائل غیراخلاقی مقابل دفتر نخست‌وزیری کانادا
کد خبر: 4150206
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

تجمع مسلمانان معترض به تدریس مسائل غیراخلاقی مقابل دفتر نخست‌وزیری کانادا

گروهی از مسلمانان در مقابل دفتر جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا تجمع کردند تا به تدریس مفاهیم غیراخلاقی در مدارس و نصب پرچم رنگین‌کمانی(گروه همجنس‌گرایان) بر سردر ساختمان‌های دولتی اعتراض کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پست میلنیال، گروهی از مسلمانان کانادا در اعتراض به تدریس مطالب مرتبط به LGBTQ و نصب پرچم رنگین کمانی متعلق به هم‌جنس‌گرایان در ساختمان‌های دولتی مقابل دفتر جاستین ترودو تجمع کردند.
 
معترضان شعار می‌دادند: «بچه‌های ما را رها کنید» و «پرچم باید برداشته شود». مردی با اشاره به پرچم کنار ساختمان خطاب به جمعیت گفت: ما به پرچم کانادا در آنجا نیاز داریم. او نخست‌وزیر کانادا است، فقط باید پرچم کانادا اینجا باشد. مرد دیگری فریاد زد: دیگر ساکت نخواهیم بود. 
 
دو هفته قبل، مسیحیان و مسلمانان در کلگری گرد هم آمدند تا به تدریس مطالب انحرافی در مدارس اعتراض کنند. مردی گفت: ما به عنوان مردم کانادا به عنوان مسلمان و مسیحی در کنار هم ایستاده‌ایم تا از فرزندان خود محافظت کنیم. 
 مسلمانان در ایالات متحده هم شروع به اعتراض کرده‌اند. در اوایل ماه جاری، شورای شهر کاملاً مسلمان همترامک در ایالت میشیگان، به ممنوعیت برافراشتن پرچم‌های رنگین کمانی در انظار عمومی رأی داد. در ماه اکتبر، والدین مسلمان در دیربورن در ایالت میشیگان، با هیئت مدیره مدارس خود جلسه‌ای برگزار کردند تا کتاب‌های حاوی آموزشی مسائل غیر اخلاقی را از کتابخانه‌های فرزندان خود حذف کنند.
یک مرد مسلمان معترض گفت: ما به این کشور آمدیم تا آزادی انتخاب داشته باشیم. شما هر کاری می‌خواهید انجام دهید. اما فقط بچه‌های ما را تنها بگذارید.
 
او ادامه داد: طرف مقابل می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهد باور کند، می‌تواند هر تصمیمی در زندگی شخصی خود بگیرد. اما لطفاً آن را در سیستم آموزشی فرزندانمان پیاده نکنید. در مدارس ما این مسائل را تبلیغ نکنید.
 
او ادامه داد گفت: حتی اگر می‌خواهید به پسرتان اجازه دهید یک فیلم ساخت دیزنی را تماشا کند، باید از قبل سه بار آن را تماشا کنید. آنقدر مفاهیم پنهان در آنجا وجود دارد که ما نمی‌توانیم بفهمیم.
 
انتهای پیام
captcha