راه‌اندازی 4 شعبه جدید جامعةالقرآن خردسالان در همدان
کد خبر: 4150424
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

راه‌اندازی 4 شعبه جدید جامعةالقرآن خردسالان در همدان

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان گفت: این مرکز حدود ۳۰ شعبه در استان دارد که در حال حاضر نیز در چهار منطقه دیگر همدان شعبه جدید راه‌اندازی شده است.

طاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدانطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 خردسال در جامعةالقرآن همدان عضو هستند که از این تعداد ۲۰۰ نفر به‌صورت مجازی آموزش‌ها را دریافت می‌کنند و مابقی به صورت حضوری هستند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز متقاضیان بسیاری دارد، اما متأسفانه با کمبود مکان مواجه هستیم، افزود: جامعةالقرآن خردسالان در همدان حدود ۳۰ شعبه دارد که در مناطق پردیس، شهرک بهشتی، شهرک مدنی و صدف نیز شعبه جدید راه‌اندازی شده است.

روشنیان یادآور شد: ۸۰ مربی در این مراکز مشغول به فعالیت هستند که یکی از این مربیان به‌صورت افتخاری اقدام به آموزش قرآن به خردسالان می‌کند. این مراکز قرآنی به آموزش روخوانی، روانخوانی، حفظ موضوعی قرآن، آموزش حروف، تجوید و حفظ به خردسالان می‌پردازند.

وی در پایان گفت: برای ایام تابستان اردوهای مختلف تفریحی، تربیتی و زیارتی برای اعضای جامعةالقرآن همدان در نظر گرفته شده است که اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha