عنایت الهی و مقاومت فلسطینی‌ها اسرائیل را نابود می‌کند
کد خبر: 4181447
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

عنایت الهی و مقاومت فلسطینی‌ها اسرائیل را نابود می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: به لطف و عنایت الهی و البته مقاومت فلسطینی‌ها به خصوص مردم غزه، زمینه نابودی رژیم غاصب و جنایت پیشه صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم طی سخنانی در جمع پاسداران و سربازان لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم اظهار کرد: خدای متعال به برکت انقلاب اسلامی، فرصت بسیار مغتنمی را در اختیار ما قرار داده که در مسیر بندگی حق تعالی و نیز خدمت به خلق خدا حرکت نموده و به این وسیله زمینه سعادتمندی دنیا و آخرت خود را فراهم کنیم.

وی افزود: لازمه سپاسگزاری از نعمت‌های الهی این است که اولاً شاکر خدای متعال باشیم و ثانیاً در مسیر بندگی و رضای پروردگار بکوشیم و با ایمان و عمل صالح از این آزمون مهم با سربلندی بیرون بیاییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: نعمت‌ها و رزق و روزی‌هایی که خداوند به ما عنایت کرده برای این است که ما در مسیر بندگی قرار بگیریم و بدانیم که عالم محضر خداست و به تعبیر زیبای حضرت امام (ره) در محضر خدا نباید معصیت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در ادامه با تأکید بر این که زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی از الزامات مهم موفقیت یک انسان مؤمن است، ابراز کرد: امروز دشمنان قسم خورده ما همچون شیاطین در طول تاریخ خود را مجهز کرده‌اند و به این منظور ما باید دشمن و ابزار‌ها و رسانه‌ها و امکاناتش را بشناسیم تا در تقابل و نبرد با او موفق باشیم و با ایمان و اخلاص و مجاهدت و استقامت بتوانیم به حول و قوه الهی شر دشمن را کم کنیم.

وی همچنین با اشاره به تحولات هفته‌های اخیر در فلسطین و غزه، بیان کرد: حقیقتاً رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی دست به خلق حماسه بزرگی در طوفان الاقصی زدند.

اکبری یادآور شد: رژیم صهیونیستی مولود ناپاک و دُمل چرکینی است که با عنایت الهی و مقاومت مردم غزه و دیگر فلسطینی‌ها ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک از بین می‌رود و شاهد برچیده شدن بساط این رژیم غاصب و جنایت پیشه خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha