آذربایجان‌غربی میزبان کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 4198502
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

آذربایجان‌غربی میزبان کاروان قرآنی انقلاب

مهدی قره شیخلو گفت: کاروان شانزدهم بهمن ماه وارد آذربایجان‌غربی شده و در شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، اشنویه و روز پنجم مصادف با مبعث رسول خدا در ارومیه حضور داشته و اختتامیه این برنامه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مهدی قره شیخلو، مسئول کاروان قرآنی انقلابمهدی قره شیخلو، مسئول کاروان قرآنی انقلاب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال ششمین سالی است که کاروان قرآنی انقلاب در ایام‌الله دهه فجر به استان‌های مختلف اعزام می‌شود که متشکل از قاریان بین‌المللی، اساتید و پیشکسوتان قرآنی، حفاظ بین‌المللی و گروه‌های تواشیح است. 

وی افزود: امسال به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاروان قرآنی در دو استان کردستان و آذربایجان‌غربی را در شمال غرب کشور اعزام شدند. 

قره شیخلو بیان کرد: برنامه از ۱۱ بهمن ماه آغاز شده که پنج شب اول در استان کردستان در شهرستان‌های قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه برنامه قرآنی برگزار شد. 

وی ادامه داد: این کاروان شانزدهم بهمن ماه وارد آذربایجان‌غربی شده و در شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، اشنویه و روز پنجم مصادف با مبعث رسول خدا در ارومیه حضور داشته و اختتامیه این برنامه در این شهرستان برگزار خواهد شد. 

مسئول کاروان قرآنی انقلاب تصریح کرد: هرشب ساعت 19 محفل انس با قرآن با حضور این کاروان در مساجد تعیین شده، کلاس‌های آموزشی برای گروه‌های مختلف در بعضی از شهرها، دیدار با خانواده شهدا و ادای احترام به شهدا از برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در آذربایجان‌غربی از برنامه‌های این کاروان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha