لیالی قدر فرصتی برای افزایش بصیرت است
کد خبر: 4207615
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

لیالی قدر فرصتی برای افزایش بصیرت است

امام‌جمعه شهرستان تایباد گفت: لیالی قدر فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت است این شب‌ها برای بیدار ماندن نیست، بلکه باید در این ایام بیدار شد.

حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده امام جمعه تایبادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده، امام جمعه تایباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که امروز، 10 فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه لیالی قدر هستیم، سعی کنیم در این ایام تقوای الهی پیشه کنیم و به پیرایش روح، روان، رفتار و گفتارمان بپردازیم که ارتقای انسانیت یکی از مهم‌ترین آثار و برکات ماه مبارک رمضان و لیالی قدر است.

وی افزود: طبق اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) در تایباد ۵۲۵ نفر یتیم مددجو وجود دارد که با حمایت از آنان در آینده‌ای نزدیک و با حمایت مردم خیر شهرستان شاهد تبدیل آنها به مددکار خواهیم بود، طبق سفارش دین مبین اسلام حمایت از ایتام وظیفه همگانی است.

مردم غزه جان می‌دهند، اما ایمان نمی‌دهند

خطیب جمعه تایباد در خطبه دوم با اشاره به نزدی کک شدن روز جهانی قدس بیان کرد: نسل‌کشی در غزه به دست اسرائیل خدانشناس انجام می‌شود، اما مردم مسلمان غزه جانشان را از دست می‌دهند؛ اما ایمانشان را حفظ می‌کنند.

ملکی مطرح کرد: مقاومت از یک گروه تبدیل به یک شبکه شده، شبکه‌ای که در جای‌جای کشورهای اسلامی خداجویان را در برابر مستکبران به صف کرده است.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس، روز جهانی خروج مستکبران و مستبدان از بلاد اسلامی است، ایمان و مبارزه مردم قدس نمادی از خروش علیه جهان‌خواران و غاصبان است.

خطیب جمعه تایباد با اشاره به وضعیت فعلی، گفت: روز جهانی قدس امسال باید نسبت به همیشه متفاوت و ویژه برگزار شود. امروز مسلمانان غزه به حمایت سایر مسلمانان جهان نیاز دارند و ما با حضور در راهپیمایی قدس انزجار خود از اسرائیل جنایت‌کار را فریاد خواهیم زد.

امام‌ جمعه تایباد ضمن دعوت همگانی از روزه‌داران خداجو در شهرستان برای شرکت در مراسم شب‌های قدر تصریح کرد: در این شب‌ها برای مظلومیت مردم فلسطین و غزه و نجات آنها از حصار اسرائیل و آمریکای خونخوار دعا کنید.

انتهای پیام
captcha