سرویس‌دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز عید فطر
کد خبر: 4209442
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

سرویس‌دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز عید فطر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ارائه خدمات رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در روز عید سعید فطر خبر داد.

اتوبوسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و دستور شهردار مشهد، خدمات ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در روز عید سعید فطر به‌صورت صلواتی ارائه می‌شود.

شریعتی افزود: همچنین برای برگشت نمازگزاران نیز تمهیدات لازم برای تسریع در سرویس‌دهی با اختصاص 230 دستگاه اتوبوس کمکی در 5 پایانه موقت شامل حرم مطهر (روگذر شیرازی)، میدان بیت‌المقدس ابتدای مسیر بی آرتی، خیابان شهید اندرزگو(باب‌الجواد(ع))، حرم مطهر (روگذر طبرسی) و ابتدای خیابان شهید نواب صفوی در نظر گرفته شده است.

همچنین بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد و در راستای تسهیل دسترسی زائران و مجاوران به حرم مطهر برای برپایی نماز عید فطر، سرویس‌دهی مترو در این روز رایگان است.

نکاحی گفت: بر همین اساس سرویس‌دهی خط یک و دو مترو در روز عید سعید فطر از ساعت 5 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 22 به‌صورت رایگان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha