۸۸ نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد در آذربایجان‌غربی آزاد شدند
کد خبر: 4209486
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

۸۸ نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد در آذربایجان‌غربی آزاد شدند

ناصر عتباتی گفت: امروز با کمک‌های مردمی به ستاد دیه ۸۸ محکوم مالی و جرائم غیر عمد در اولین مراسم آزاد سازی زندانیان از زندان آزاد می‌شوند و در چند ماه آتی ۷۰۶ نفر زندانی باقی مانده هم آزاد خواهند شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ۲۰ فروردین ماه در اولین آیین آزاد سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد استان اظهار کرد: زبان قاصر است از این همه خصائل نیکو و انسان دوستانه مردم استان که رقمی معادل ۵۸ میلیارد تومان را برای آزادی همنوعان خود تقدیم ستاد دیه کردند.

وی افزود: از همه متولیان امر از جمله مسئولان قضایی، مسئولان زندان‌ها، فعالان رسانه‌ای و اصحاب رسانه، مدیران استانی، فرمانداران، شهرداران و شورای اسلامی شهر، ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان و همه عزیزان که کمک کردند برای جشن‌ گلریزان تقدیر می‌کنیم.

عتباتی بیان کرد: مسئولان برگزاری جشن‌های گلریزان گزارشی دقیق از کمک های مردم و موارد صرف این کمک ها و تعداد زندانیان مالی و جرایم غیرعمد آزاد شده را به سمع و نظر مردم برسانند تا همه از نتایج این کمک‌های مردمی مطلع شوند.

وی ادامه داد: امروز با کمک‌های مردمی به ستاد دیه ۸۸ محکوم مالی و جرائم غیر عمد در اولین مراسم آزاد سازی زندانیان از زندان آزاد می‌شوند و در چند ماه آتی ۷۰۶ نفر زندانی باقی مانده هم آزاد خواهند شد.

انتهای پیام
captcha