اختتامیه جشنواره مردمی مدرسه عشق در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4210630
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

اختتامیه جشنواره مردمی مدرسه عشق در رشت برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق ساعت 15 روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه با سخنرانی سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مسئولین و برگزیدگان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

سردار دامغانی و سرهنگ منشوری

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز، 27 فروردین‌ماه در نشست خبری اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مردمی مدرسه عشق، با تبریک پیروزی مقتدرانه ایران در مقابل خباثت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان بازوی تولید محتوای اسلامی در جامعه فعالیت دارند. 

وی بسیج را مدرسه‌ای دانست که شجاعت‌پرور، شهید پرور و دین پرور است و دین‌دار، مدافع حرم و امنیت و سلامت می‌سازد، افزود: جشنواره مردمی مدرسه عشق با همکاری بسیج و سپاه با هدف شکوفایی و پرورش استعدادها برگزار می‌شود.

سرهنگ منشوری با اشاره به برگزاری اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مردمی مدرسه عشق، افزود: اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق ساعت 15 روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه با سخنرانی سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مسئولین و برگزیدگان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در 6 بخش، 35 قالب و 12 محور به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان برگزار شده، پس از فراخوان ارسال آثار در سراسر کشور هنرمندان مردمی با مراجعه به سایت مدرسه عشق آثار خود را ارسال کردند، آثار در مرحله اول توسط داورهای استان ارزیابی شدند و در مرحله دوم داوران کشوری آثار بررسی و ارزیابی کردند.

وی افزود: 75 هزار اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه بسیج رسید که 29 هزار اثر در دو سطح حرفه‌ای و مردمی به مرحله داوری کشوری راه یافت، در نهایت 1350 اثر به مرحله داوری نهایی رسید که در مراسم اختتامیه از 40 اثر برگزیده با اهدای لوح و جوایز تقدیر می‌شود.

سرهنگ منشوری بیان کرد: این جشنواره دارای چهار کمیته اجرایی، دبیرخانه، ارتباطات و فنی است و هدف آن کشف استعداد فرهنگی و هنری مردمی و اتصال این استعدادها به همدیگر برای تعالی بخشی هنر در مسیر حق می‌باشد.

انتهای پیام
captcha