فعالان اقتصادی همچون مجاهدان در راه خدا هستند
کد خبر: 4210674
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

فعالان اقتصادی همچون مجاهدان در راه خدا هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: افراد فعال در عرصه‌های اقتصادی همچون مجاهدان در راه خدا هستند که با خلوص نیت در عرصه‌های تولید, اشتغال و اقتصاد کار می‌کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه عصر امروز ۲۷ فروردین ماه، در جلسه هم‌اندیشی تحقق فرمان ( جهش تولید با مشارکت مردم) مقام معظم رهبری، اظهار کرد: شکوه و اقتدار نظامی کشور  که با حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی قلب تمام مسلمانان جهان را شاد کرده و جواب دندان‌شکنی به این رژیم داد را تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: تمام افرادی که در عرصه تولید و چرخه اقتصادی کشورمان فعال هستند همچون رزمندگان اسلام که در کیان از کشور مقدس اسلام دفاع می‌کنند تلقی می‌شوند و اکنون جنگ اقتصادی حرف اول را می‌زند و مقام معظم رهبری چندین سال است که مباحث اقتصادی را به عنوان شعار سال مدنظر قرار دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی بیان کرد: افراد فعال در عرصه‌های اقتصادی همچون مجاهدان در راه خدا هستند که با خلوص نیت در عرصه‌های تولید, اشتغال و اقتصاد کار می‌کنند.

وی ادامه داد: در حکومت، تمدن و تعالیم اسلامی محور و اساس مردم هستند و این حکومت مردم نهاد بوده و همه مباحث بردوش مردم گذاشته شده است و در عرصه‌های مختلف شاهد حضور و مشارکت مردم در امور مهم کشور بودیم و سایر کشورها نیز در حال الگوبرداری از این موضوع هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اگر مردم پای کار بیایند مشکلات حل می‌شود زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و در مسائل معیشتی و اقتصادی نیز مقام معظم رهبری تصریح کردند که مردم باید در این امر مشارکت کنند.

وی گفت: مسئولان باید زمینه مشارکت مردم را فراهم کنند و کسانی که قدرت مالی دارند باید کمک کنند تا مسئله معیشت و اقتصاد برطرف شود.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار کرد:در سال گذشته ۲۰ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با ۱۱۷ مصوبه راه‌گشا و کارگشا تشکیل و ۴۷ بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه راکد توسط کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری انجام شد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های آذربایجان‌غربی وجود ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی است، صنایعی که در سطح کشور و منطقه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و وظیفه ما خدمت به کارآفرینان و تولیدکنندگان استان است.

عتباتی بیان کرد: از فعالیت‌های تربیتی و اصلاحی که در خصوص زندانیان انجام شده مشغول به کار کردن این افراد در چرخه‌ اقتصاد و تولید است که درصد بازگشت این افراد به زندان بعد از آزادی بسیار اندک می‌شود.

انتهای پیام
captcha