هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح آغاز شد
کد خبر: 1401521
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
صبح امروز؛

هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح، امروز دهم اردیبهشت در آبادان به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح سراسر کشور صبح امروز، دهم اردیبهشت در آبادان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

در این مسابقات بیش از 510 فعال قرآنی به تفکیک 40 گروه تواشیح، 32 مؤذن و 30 مبتهل در بخش آقایان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

آغازگر این مسابقات رشته اذان بوده است که تا ساعت 15 امروز با معرفی نفرات برتر به پایان خواهد رسید. رشته همخوانی قرآن کریم نیز با حضور رقابت‌‌کنندگان این رشته برگزارمی‌شود.

پس از پایان رقابت‌های همخوانی قرآن کریم فردا، یازدهم اردیبهشت مبتهلین نخبه سراسر کشور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت تا نفرات برتر ابتهال کشور نیز معرفی شوند.

مسابقات تواشیح نیز بعدازظهر فردا، آغاز می‌شود، تا آخرین رشته این مسابقات کار خود را به پایان رساند.

همچنین رقابت‌های اذان و تواشیح با  29 گروه تواشیح و27 مبتهل بانو از سیزدهم اردیبهشت آغاز و تا صبح پانزدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

یادآوری می‌شود که از نکات قابل توجه این مسابقات برگزاری جداگانه رقابت‌های همخوانی قرآن کریم از تواشیح بوده است که در امر تسهیل فعالیت‌های گروه تواشیح تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

مطالب مرتبط
captcha