ریشه‌کنی مفسدان اقتصادی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 1412330
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
امام جمعه ایلام:

ریشه‌کنی مفسدان اقتصادی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، ریشه کنی مفسدان اقتصادی است، بیان کرد: سران فتنه اقتصادی باید از سر راه برداشته شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نهم خرداد در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بنا به روایات و احادیث، شعبان، ماه پیامبر اسلام است که ایشان در این ماه با روزه گرفتن خود را برای ماه رمضان آمده می‌کرد، باید از سیره ائمه اطهار(ع) در مسیر ترقی و پیشرفت الگوبرداری شود.
وی به مناسبت‌های ماه شعبان و سالروز میلاد با برکت امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) الگویی عالی و ارزشمند برای بشریت در همه عصرهاست و مکتب عاشورای حسینی الگوی درس آزادگی، ظلم ستیزی و مبارزه با زمامداران زور و تزویر و حمایت از مظلوم برای همه انسان‌‌های آزاده جهان است.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه حماسه جاودانه امام حسین(ع) فوق زمان و مکان است و با فطرت انسان‌ها در ارتباط است، افزود: حماسه عاشورا همیشه زنده و پویاست.
آیت‌الله لطفی با بیان اینکه سوم شعبان به نام روز پاسدار نامگذاری شده که در واقع نشان از پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با ارزش‌ها و آرمان‌های امام حسین(ع) دارد، گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و این نهاد سیاسی، فرهنگی و نظامی برای حفاظت و حراست از انقلاب، ارزش‌ها و مقابله با تهدیدهای دشمنان تأسیس شده و رکن رکین انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران به شایستگی از نظام اسلامی دفاع کرد و به همین دلیل دشمنان از این نهاد مقدس انقلابی همواره واهمه دارند، بیان کرد: این نهاد همواره در معرض هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان قرار داشته و در سال 88 نیز یک بار دیگر به درستی نقش خود را در خاموش کردن آن فتنه بزرگ ایفا کرد.
14 خرداد، روز مصیبت‌باری در تاریخ انقلاب است
امام جمعه ایلام در ادامه به سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) این رادمرد بی‌نظیر با پیروی از سیره پیامبر(ص) و امامان(ع)، بزرگترین و بی‌نظیرترین انقلاب را در جهان رهبری کرد و با پشتیبانی مردم آن را به پیروزی رساند.
خطیب نماز جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی، معادلات سیاسی و فرهنگی 2 اردوگاه شرق و غرب را تحت تأثیر خود قرار داد، افزود: دشمنان سعی داشتند که این انقلاب را در داخل کشور تضعیف کنند؛ نه تنها این اتفاق میسر نشد بلکه انقلاب اسلامی ایران  به بسیاری از کشورها نیز صادر شد.
وی با اشاره به اینکه واقعه 15 خرداد 42 سرآغاز حرکت انقلابی امام خمینی(ره) بود، بیان کرد: 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، روز مصیبت‌باری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
اقدام دستگاه قضایی حرکت در مسیر برقراری عدالت اجتماعی بود
آیت‌الله لطفی در ادامه خطبه‌ها به اعدام یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: باید از دستگاه قضایی به خاطر این اعدام انقلابی تشکر کرد که درواقع حرکت در مسیر برقراری عدالت اجتماعی بود.
وی افزود: این افراد به دنبال ایجاد فتنه اقتصادی در کشور هستند که متأسفانه برخی از افراد در داخل کشور به عنوان جاده صاف‌کن بیگانگان آنها را کمک می‌کنند که باید این افراد را مجازات کرد، چرا که تحریم‌ها از یک سو و کارهای این افراد از سوی دیگر به اقتصاد کشور بیشتر فشار وارد می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، ریشه کنی این مفسدان اقتصادی است، بیان کرد: سران فتنه اقتصادی باید از سر راه برداشته شوند.

captcha