جدا شدن دستگاه تنفس مصنوعی از استاد مولایی/ اثری از جامعه قرآنی بر بالین استاد نیست
کد خبر: 1441631
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

جدا شدن دستگاه تنفس مصنوعی از استاد مولایی/ اثری از جامعه قرآنی بر بالین استاد نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی: امروز ۳۰ مردادماه و با گذشت دو هفته از بستری شدن استاد مولایی در بخش مراقبت‌های ویژه، وضعیت وی نسبت به روزهای قبل، مطلوب ارزیابی شده است؛ نکته قابل تأمل غیبت جامعه قرآنی در عیادت از اکبرالقرای کشورمان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با گذشت نزدیک به دو هفته از بستری شدن اکبرالقرای کشورمان در بیمارستان مهر تهران به خاطر بحرانی بودن وضعیت سلامتی وی، تخت شماره 11 بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر تهران همچنان میزبان استاد ابراهیم پورفرزیب(مولایی) است.
براساس گزارش خبرنگار ایکنا از بیمارستان مهر تهران و به گفته پزشکان معالج و همراهان استاد پورفرزیب وضعیت ایشان به نسبت روزهای گذشته مطلوب‌تر گزارش شده است.
در این روز به دلیل بازگشت تنفس استاد به حالت طبیعی دستگاه تنفس مصنوعی از ایشان جدا شده است اما هنوز مشکلات مربوط به عفونت‌ها و ضایعات مغزی در شرایط روزهای ابتدایی بستری شدن استاد قرار دارد و تغییری در وضعیت آنها دیده نشده است.
براساس گفته‌های یکی از همراهان استاد پورفرزیب، واکنش استاد به سؤالاتی که از وی پرسیده می‌شود طبیعی است، اما هنوز هیچ چیزی در مورد وضعیت ایشان قطعی نیست.
در این روز نیز همچون یکی دو روز گذشته هیچ یک از جامعه قرآنی برای عیادت از استاد به بیمارستان مهر تهران مراجعه نکردند.
استاد ابراهیم پورفرزیب معروف به مولایی از روز 17 مردادماه به دلیل حملات متعدد تنفسی و تشنج در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر تهران بستری شده است.

*فرصت‌ها می‌گذرند، استاد بیمار است/ رفتار بی‌مهر کارکنان بیمارستان مهر

*بهترین پدر دنیا نیازمند دعای مردم برای وقوع یک معجزه است/ آخرین وضعیت استاد

*استاد مولایی همواره مورد توجه خاص مقام معظم رهبری بوده است

*گزارشی از آخرین وضعیت جسمانی استاد مولایی/ دعا برای بهبودی اکبرالقراء کشور

captcha