رهبر معظم انقلاب برای سلامتی استاد مولایی دعا کردند
کد خبر: 1443938
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
معاون ارتباطات مردمی دفتر رهبری:

رهبر معظم انقلاب برای سلامتی استاد مولایی دعا کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن امروز، پنجم شهریورماه در عیادت از استاد مولایی گفت: رهبر معظم انقلاب برای سلامتی استاد مولایی دعا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدعلی مقدم، معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن امروز، پنجم شهریورماه بر بالین استاد ابراهیم پورفرزیب(استاد مولایی) حاضر شده و از استادالاساتید قرآن عیادت کرد.
معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری ضمن عیادت استاد مولایی و آرزوی سلامتی و بهبود کامل برای استاد گفت: مقام معظم رهبری پس از شنیدن خبر کسالت استاد مولایی برای سلامتی ایشان دعا کردند که بنده حامل دعای ایشان برای استاد مولایی هستم.
امیرمحمود کاشفی، معاون پژوهش شورای عالی قرآن و محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن نیز سیدعلی مقدم را در این عیادت همراهی کرده و با بالین استاد مولایی حاضر شدند.
استاد مولایی، امروز، پنجم شهریورماه بیستمین روزی است که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر بستری است و به گفته پزشکان و همراهان استاد مولایی، هم‌اکنون استاد مولایی بدون دستگاه تنفس می‌کند و از سطح هوشیاری بالاتری نسبت به روزهای گذشته برخوردار است.
به گفته همراهان استاد مولایی، مقدمات انتقال استاد مولایی به بخش فراهم شده و در صورتی که پزشک بیهوشی ایشان فردا معاینه کند و اجازه دهد استاد مولایی فردا به بخش منتقل می‌شود.

گزارش تصویری عیادت معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم مردمی از استاد مولایی

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
میرزایی:
|
-
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۷
0
0
انشالله که استاد هر چه سریعت‌تر بهبودی خود را به دست آوردند
captcha