هفدهمین روز استاد مولایی در بیمارستان مهر چگونه گذشت
کد خبر: 1442648
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

هفدهمین روز استاد مولایی در بیمارستان مهر چگونه گذشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: در هفدهمین روز بستری استاد مولایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر تهران، هیچ تغییری از بهبودی مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امروز، یکشنبه، دوم شهریورماه، 17 روز از بستری شدن استاد ابراهیم پورفرزیب(مولایی) در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر تهران گذشته است و کادر پزشکی این بیمارستان همچنان در تلاش برای بهبود وضعیت استاد است.
بنابر این گزارش به گفته پزشک استاد پورفرزیب، حال عمومی این استاد قرآنی تغییری نکرده است اما مجدد برای تنفس ایشان از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌شود.
وی در ادامه افزود: روز گذشته با تغییراتی که در وضعیت استاد پیش آمد امیدوار بودیم که ایشان را در روزهای آینده به بخش، منتقل کنیم اما متاسفانه این کار عملی نیست و استاد پورفرزیب باید در بخش مراقبت‌های ویژه همچنان تحت نظر باشند.
این پزشک معالج اظهار کرد: علت اصلی مناسب نبودن حال عمومی استاد مولایی عفونت‌هایی است که در بدن ایشان وجود دارد و در تلاش هستیم بهبودی را به وی بازگردانیم.
استاد ابراهیم پورفرزیب یکی از بزرگترین استادان قرآنی کشور در حال حاضر بر روی تخت شماره 11 بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مهر بستری است و تمام دوستان و آشنایان ایشان امیدوارند حال عمومی وی هر چه زودتر بهبود یابد.

مطالب مرتبط
captcha