ثبت نام ۶ هزار نفر در مسابقات جلسات قرآن تهران
کد خبر: 2670426
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

ثبت نام ۶ هزار نفر در مسابقات جلسات قرآن تهران

کانون خبرنگاران نبأ/ امیرمحسن سلطان احمدی: تاکنون شش هزار نفر در مسابقات قرآن‌‌آموزان جلسات سنتی قرآن‌کریم شهر تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، ثبت‌نام دومین دوره مسابقات قرآنی، ویژه جلسات قرآنی شهر تهران که از 15 آذرماه آغاز شده است تا 15 دی‌ماه نیز در تمامی فرهنگسراهای شهر تهران، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان دارالقرآن‌الکریم، مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی ویژه جلسات قرآنی شهر تهران 18 و 19 دی‌ماه در پنج نقطه برگزار می‌شود و از 20 تا 24 دی‌ماه اسامی منتخبان به فرهنگسرای قرآن اعلام خواهد شد تا پس از آن راه‌یافتگان به مرحله نهایی 2 و 3 بهمن‌ماه در فرهنگسرای قرآن به رقابت بپردازند.

زمان اختتامیه این دوره از مسابقات 6 بهمن‌ماه در نظر گرفته شده است که البته ممکن است به دلیل دعوت از مسئولان به تأخیر بیفتد.

دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه جلسات قرآنی شهر تهران در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و در سه رشته قرائت تحقیق ویژه شاگردان ممتاز جلسات، قرائت صحیح‌خوانی قرآن؛ سوره‌های مبارکه مؤمنون و انبیاء ویژه شاگردان فعال و در حال رشد جلسات قرآن و حفظ پنج جزء پیوسته قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

همه شرکت‌کنندگان در دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه جلسات قرآنی شهر تهران از جوایز ارزنده‌ای برخوردار می‌شوند و در مرحله مقدماتی به 10 نفر اول هررشته جوایزی اعطا خواهد شد. نفرات اول تا سوم جوایز ویژه‌ای خواهند داشت همچنین در مرحله نهایی به منتخبان اول تا پنجم جوایزی اعطا می‌شود.

captcha