مسلمانان گرجستان برای پیروزی مردم یمن نذری می‌دهند
کد خبر: 3089425
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

مسلمانان گرجستان برای پیروزی مردم یمن نذری می‌دهند

گروه بین‌الملل: طرح اعطای گوشت نذری به خانواده‌های نیازمند شهر «مارنئولی» گرجستان با هدف توقف هرچه سریع‌تر جنایات آل‌سعود و متحدانش و نیز پیروزی مردم یمن در این جنگ در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب‌سایت rasthaber.nrt، «جاوید قربان‌اف»، یکی از اعضای کمیته اجرایی اداره مسلمانان گرجستان با اشاره به اینکه این طرح به همت اداره مسلمانان گرجستان و سازمان خیریه امام علی(ع) این کشور برگزار می‌شود در این‌ باره اذعان داشت: هر ماه با حمایت مردم قربانی‌هایی را ذبح کرده و گوشت آن را در میان خانواده‌های نیازمند تقسیم می‌کنیم. این بار نیز به دلیل مصادف شدن این امر با حوادث یمن از برادران مسلمان تقاضا کردیم که قربانی‌‌های خود را به نیت توقف جنگ و پیروزی مردم یمن ذبح کنند تا انشاءالله نیت خالص آنان مورد عنایت خداوند قرار گیرد.
گفتنی است، عربستان سعودی با همراهی تعداد دیگری از کشورهای عربی و با پشتیبانی آمریکا، از ساعات اولیه بامداد پنجشنبه، ششم فروردین تجاوز به خاک یمن را آغاز کرد.
در نتیجه حملات جنگنده‌های سعودی به صنعا، پایتخت، و برخی دیگر از مناطق یمن، تاکنون تعداد زیادی از افراد بی‌گناه کشته و زخمی شده‌اند.

مطالب مرتبط
captcha