شناسایی چهره‌های قرآنی سال ۹۴ رو به اتمام است
کد خبر: 3390679
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

شناسایی چهره‌های قرآنی سال ۹۴ رو به اتمام است

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون ارتباطات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: کار شناسایی چهره‌های قرآنی که در مراسم تکریم چهره‌های قرآنی تجلیل می‌شوند رو به اتمام است.

یوسف افراش، معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به مراسم تکریم چهره‌های قرآنی که بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تمامی استان‌ها چهره‌های انتخابی خود برای مراسم تجلیل در همایش تکریم چهره‌های قرآنی را معرفی کرده‌اند.
وی افزود: از یک ماه گذشته کار بررسی چهره‌های قرآنی معرفی شده از استان‌ها آغاز شده تا بتوانیم افراد واجدالشرایط که به معیارهای ما نزدیک‌تر هستند انتخاب و تجلیل کنیم.
افراش ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته درباره سوابق و فعالیت‌های اساتید و چهره‌های قرآنی معرفی شده از استان‌ها، 90 درصد چهره‌هایی که در مراسم امسال تکریم خواهند شد مشخص شده‌اند و چند نفر از این چهره‌ها هنوز نهایی نشده‌اند که تا یک هفته آینده اسامی این افراد نیز نهایی می‌شود.
وی در ادامه گفت: همچنین نشستی به منظور انتخاب موسسات و تشکل‌های قرآنی برتر نیز داریم که بخش عمده تشکل‌های برتر مشخص شده‌اند اما چند مورد نیز نیاز به پیگیری بیشتر دارد و طی هفته آینده مشخص می‌شوند.
وی یادآور شد: تا هفته اول آبان‌ماه اسامی قطعی چهره‌هایی که در مراسم تکریم چهره‌های قرآنی تجلیل خواهند شد، مشخص می‌شود.

captcha