دومین رونمایی از لباس متحدالشکل قاریان انجام می‌شود
کد خبر: 3491802
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

دومین رونمایی از لباس متحدالشکل قاریان انجام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: لباس متحدالشکل قاریان که سال گذشته رونمایی شد امسال با اعمال نظرات اساتید و قاریان طی مراسمی مجددا رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مراسم رونمایی لباس متحدالشکل قاریان پنجشنبه، 9 اردیبهشت‌ماه در اختتامیه بخش علمی دوازدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان، حافظان، مبتهلان و گروه‌های مدیحه‌سرایی ممتاز کشور برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، طرح اولیه لباس متحدالشکل قاریان سال گذشته طی مراسمی در شورای عالی قرآن رونمایی شد که پس از آن نظرات و پیشنهادات اساتید، قاریان و حافظان قرآن دریافت شد تا این نظرات و پیشنهات در طرح نهایی لباس متحدالشکل قاریان اعمال شود و در صورت تأیید اساتید و قاریان قرآن کریم برای تصویب به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارائه شود.
طی یک سال گذشته تغییرات مورد نظر، براساس نظرات و پیشنهادات اساتید و قاریان قرآن بر روی لباس متحدالشکل قاریان اعمال شد و در صورتی که این طرح پس از رونمایی مورد تأیید اساتید و قاریان قرآن قرار بگیرد و در ادامه به تصویب شورای توسعه فرهنگ قرآنی برسد به عنوان لباس متحدالشکل قاریان در محافل کشوری و بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه بخش علمی دوازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن پنجشنبه، 9 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 در شورای عالی قرآن برگزار خواهد شد که رونمایی از لباس متحدالشکل قاریان نیز در این مراسم خواهد بود.

captcha