برنامه تحلیل تلاوت‌های برتر مسابقات مالزی امشب در رادیو قرآن
کد خبر: 3495810
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
با حضور اساتید قرائت قرآن اجرا می‌شود؛

برنامه تحلیل تلاوت‌های برتر مسابقات مالزی امشب در رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه تحلیل تلاوت‌های برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی با حضور چهار قاری بین‌المللی و هيئت منصفه مردمی امشب از سوی رادیو قرآن اجرا و پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پس از پایان کار پنجاه و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی شب گذشته، 18 اردیبهشت و اعلام رتبه‌های این دوره از مسابقات که به نوعی حتی شگفتی شركت‌كنندگان و حاضران در سالن مسابقات را در پی داشت، رادیو قرآن تصمیم گرفت تا این تلاوت ها را به مورد ارزیابی و تحلیل مجدد قرار دهد.
به این منظور پیشنهادی مطرح و برنامه ویژه‌ای طراحی و تنها یک روز پس از اختتامیه مسابقات یعنی امشب، 19 اردیبهشت ساعت 20:30 به صورت زنده از آنتن رادیو قرآن پخش خواهد شد.
احمد ابوالقاسمی، علی‌اکبر ملکشاهی، محمدرضا پورزرگري و رحیم خاکی در این برنامه حضور دارند و نسبت به پنج تلاوت برتر این مسابقات نظر خواهند داد.
پنج قاری برتر رقابت‌های دوره پنجاه و هشتم کشور مالزی شامل نمایندگان کشورهای مالزی، برونیی دارالسلام، اندونزی، ایران و فیلیپین هستند. این برنامه به صورت زنده از ساعت 20:30 لغایت 22:15 از موج FM100 و AM900 پخش می‌شود.
همچنین تلاوت‌های پنج نفر برتر به منظور ارزیابی مردمی نیز در کانال تلگرام رادیو قرآن به نشانی @sedayequran بارگذاری خواهد شد تا علاقه مندان نسبت به آن و رتبه ای که به هر کدام از تلاوت‌ها می‌دهند، نظر خود را از طریق فضای مجازی بیان کنند.
در این روش نیز یک هیئت منصفه مردمی تشکیل می شود که فارغ از فضای مسابقات و آیین نامه های معمول، جذاب‌ترین تلاوت شناسایی و معرفی شود.
مطالب مرتبط
captcha