شهرت قراء به کسب رتبه در مسابقات نیست
کد خبر: 3495776
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
سيدمصطفی حسینی:

شهرت قراء به کسب رتبه در مسابقات نیست

گروه بین‌الملل: نماینده ایران در پنجاه‌و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی درباره نتیجه این دوره رقابت‌ها گفت: هیچ یک از قاریان مشهور چون استاد منشاوی دنبال کسب رتبه در مسابقات نبودند.

شهرت قراء به کسب رتبه در مسابقات نیست


نماینده ایران در پنجاه و هشتمین مسابقات حفظ و قرائت قرآن مالزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی پس از اعلام نتایج این دوره رقابت‌ها در پاسخ به این سوال که چه حسی از نتایج دارد، گفت: تعجب کردم و حرفی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های آتی خود برای پیشرفت هرچه بیشتر در عرصه فعالیت‌ها و مسابقات قرآنی گفت: انشاء الله با قدرت برای مسابقات کشوری ایران تلاش خواهم کرد.

سیدمصطفی حسینی با تاکید بر این که نتیجه اعلام شده در مسابقات قرآن مالزی هیچ تاثیر منفی در روند برنامه‎‌های آتی او ندارد، تصریح کرد: ابتدا که نتیجه اعلام شد، ناراحت شدم اما اکنون نه، چون فکر می‌کنم قاریان مشهور هیچکدام به دنبال کسب رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن نبوده‌اند.

وی توضیح داد: استاد منشاوی در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرد و حضور در مسابقات بین‌المللی برای ایشان اهمیتی نداشت. در کشور ما هم نباید زیاد روی رقابت‌های بین‌المللی حساسیت وجود داشته باشد. بنده 10 دقیقه قرائت کردم و الحمدالله راضی بودم.

نماینده ایران در پنجاه‌وهشتیمن دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با اشاره به اینکه سبک منشاوی را در تلاوت خود ادامه خواهد داد، گفت: تلاش می‌کنم تا یاد استاد منشاوی و سبک پرقوام و پرقدرت ایشان در بین قراء احیا شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه نتایج اعلام شده او را در وهله اول رنجیده خاطر کرده است، گفت: به هر حال همه دوست دارند در رقابت‌ها اول شوند ولی در حال حاضر اصلا از نتیجه ناراحت نیستم  و خدا را شکر کردم.

حسینی در پاسخ به اینکه احساسش درباره اینکه نمایندگان اندونزی و برونئی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند، چیست؟ گفت: کاملا مشخص است که نتایج تحت تاثیر فضاهای سیاسی است و الله اعلم، خداوند متعال می‌داند و حق را در هر دو دنیا به صاحب حق می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله توانسته باشم با این رتبه دل مقام معظم رهبری را شاد نموده و با قرائتم دل امام زمان(عج) را نیز شاد کرده باشم و تلاوتی در خور یک نماینده شیعه ارائه داده باشم.

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انگولکچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۶
0
0
شهرت قراء به کسب رتبه در مسابقات نیست!!!؟؟؟

سید جان قربون جدّت این چه حرفیه می‌زنی دادا!؟ حداقلس اینه که بین مسؤلین ما اینطوریه. رتبه بیاری به زور میان استقبال! وای به روزی که رتبه نیاری.
انگولکچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۲
0
0
شهرت قراء به کسب رتبه در مسابقات نیست!!!؟؟؟

سید جان قربون جدّت این چه حرفیه می‌زنی دادا!؟ حداقلس اینه که بین مسؤلین ما اینطوریه. رتبه بیاری به زور میان استقبال! وای به روزی که رتبه نیاری.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۵:۰۲
0
0

#یا_امیرالمؤمنین_مددی

اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَلِیَّ اللَّهِ أَنْتَ أَوَّلُ مَظْلُومٍ وَ أَوَّلُ مَنْ غُصِبَ حَقُّهُ صَبَرْتَ وَ احْتَسَبْتَ حَتَّى أَتَاكَ الْيَقِينُ فَأَشْهَدُ أَنَّكَ لَقِيتَ اللَّهَ وَ أَنْتَ شَهِيدٌ

سلام بر تو اى #ولى_خدا، #تو_نخستين_ستم_ديده_اى، و #نخستين_كسى_كه_حقش_غصب_شد، صبر كردی و به حساب خدا گذاشتى تا مرگت رسيد. شهادت مى‌دهم كه تو خدا را ملاقات كردى درحالى كه #شهيد بودى.

آقا #سیدمصطفی عزیز! سلام،
سلام بر تو و بر غیرت علوی‌ات.
هزاران سلام بر آن تلاوت عاشقانه‌ات که با نام و ذکر جدّه‌ات آغاز نمودی.
سیّد عزیز! عاشق اگر رنگ معشوق نگیرد، در عشق خود صادق نیست. پس دل غمین مباش و بر خود ببال که #مولای_ما_علیست.
#شیعه قرن‌هاست که با جایگاه ناحقّ چهارمی آشناست!
#بچه_شیعه باید حقّش غصب شود تا همه‌ی عالم بدانند مولایش #امیرالمؤمنین، علیّ بن ابیطالب است. خاصّه شما که ذرّیه‌ی حضرت زهرا سلام‌اللّه‌علیها هستید.

ارادتمند: علیرضاعبّاسی«فؤاد»
captcha