روزنامه مالایی: نماینده ایران به یاد «حسنی کارگر» قرائت کرد + عکس
کد خبر: 3495609
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

روزنامه مالایی: نماینده ایران به یاد «حسنی کارگر» قرائت کرد + عکس

گروه بین‌الملل: روزنامه محلی مالایو زبان مالزی با درج مصاحبه‌ای از نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات قرآن این کشور نوشت: سیدمصطفی حسینی تلاوت خود را با یاد محسن حاجی حسنی کارگر، صاحب فقید رتبه نخست سال گذشته اجرا کرد.


روزنامه مالایی: نماینده ایران به یاد «حسنی کارگر» قرائت کرد


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، این روزنامه مالایو زبان طی گفت‌و‌گویی که با سیدمصطفی حسینی، قاری ایرانی حاضر در پنجاه‌و‌هشتمین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن این کشور پس از اجرا در سالن مسابقات ترتیب داد، نوشت: مصطفی حسینی تلاوت خود را با یاد محسن حاجی حسنی کارگر، نماینده ایران در دور قبلی مسابقات قرآن مالزی اجرا و ثواب قرائت خود را به روح این قاری فقید ایرانی نثار کرد.
محسن حاجی حسنی کارگر، در پنجاه‌و‌هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی موفق به کسب رتبه نخست رشته قرائت شده بود که متأسفانه در حادثه تلخ منا، همراه با 464 تن دیگر از حجاج ایرانی جان باخت.
سیدمصطفی، که به نمایندگی از ایران برای شرکت در این دوره مسابقات قرآن مالزی انتخاب شده، گفت مفتخر است که در حال حاضر به عنوان نمایندگی از کشور خود برای حضور در این رقابت‌ها اعزام شده است.

روزنامه مالایی: نماینده ایران به یاد «حسنی کارگر» قرائت کرد


او با اشاره به دوستی 10 ساله خود با محسن حاجی حسنی تأکید کرد که سال گذشته قبل از اعزام محسن به مالزی به او گفته بود که حتما در این رقابت‌ها حائز رتبه نخست خواهد شد؛ آخرین دیدار این دو قاری ایرانی با یکدیگر قبل از اعزام محسن به حج بوده است.
سیدمصطفی حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتواند امسال نیز رتبه شایسته‌ای را در مسابقات مالزی کسب کند.
مطالب مرتبط
captcha