پارک جانبازان سبزوار؛ جایگاه ابدی پدر شعر انقلاب/ خانواده تصمیم نهایی را می‌گیرند
کد خبر: 3506660
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

پارک جانبازان سبزوار؛ جایگاه ابدی پدر شعر انقلاب/ خانواده تصمیم نهایی را می‌گیرند

گروه هنر: مطابق آخرین بررسی‌های انجام شده در جلسه صبح امروز با حضور جمعی ازمسئولان شهرستان و نمایندگان فرمانداری سبزوار، شورای شهر و همچنین با حضور نمایندگان خانواده متوفی، محل پارک جانبازان واقع در جنب میدان کارگر(فلکه زند) به عنوان آرامگاه ابدی استاد سبزواری انتخاب شد.

مهدی فوجی، عضو شورای اسلامی شهر سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، درباره آخرین وضعیت محل دفن استاد حمید سبزواری در زادگاهش اظهار کرد: مطابق آخرین بررسی‌های انجام شده در جلسه صبح امروز، 24 خردادماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و نمایندگان فرمانداری سبزوار، شورای شهر و همچنین نمایندگان خانواده این استاد فقید، محل پارک جانبازان واقع در جنب میدان کارگر(فلکه زند) به عنوان آرامگاه ابدی استاد حمید سبزواری انتخاب شد.
این عضو شورای شهر سبزوار با بیان اینکه محل انتخاب شده در داخل قسمتی از پارک، بین میدان کارگر تا مسجد آیت‌الله سیادتی(مسجدآقا) قرار گرفته است، تصریح کرد: به دلیل انتقاداتی که به محل پارک بهمن وارد شده بود از جمله قرار داشتن در گودی، جمع شدن آب نزولات آسمانی، قرار نداشتن در مرکزیت شهر و عدم دسترسی آسان مردم برای زیارت، تدفین در این پارک فعلا منتفی شده است.
وی بیان کرد: نمایندگان خانواده مرحوم حمید سبزواری با تدفین پیکر این شاعر انقلابی در پارک جانبازان موافقت کردند ولی قطعا به دلیل عدم حضور اعضای خانواده و حضور آن‌ها در مراسم تشییع امروز در تهران، تصمیم‌ نهایی عصر امروز اخذ می‌شود.
وی ابراز کرد: ما نظرات کارشناسی خود را در خصوص مکان تدفین ارائه کردیم اما در این رابطه خانواده مرحوم حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب تصمیم نهایی را خواهند گرفت.
یادآور می‌شود، طبق گفته‌های مسئولان شهرستان سبزوار عصر امروز پیکر استاد حمید سبزواری به سبزوار وارد می‌شود.

پارک جانبازان جایگاه ابدی پدر شعر انقلاب انتخاب شد/خانواده متوفی تصمیم گیرنده نهایی
captcha