قضاوت 16 داور در مسابقات قرآن استان تهران+ اسامی
کد خبر: 3523260
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

قضاوت 16 داور در مسابقات قرآن استان تهران+ اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی داوران سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان تهران اعلام شد که براساس آن در بخش آقایان 11 و در بخش بانوان نیز پنج داور امر قضاوت مسابقات را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اسامی داوران سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف، اعلام شد.
بر همین اساس در بخش بانوان به ترتیب خانم‌‌ها معصومه عباسی‌نظری، خان‌بابا و مسلمی در بخش‌های تجوید، وقف و ابتداء و صحت حفظ قرآن کریم به امر داوری مسابقات خواهند پرداخت.
در بخش‌های صوت و لحن نیز به ترتیب راضیه جمالی و فرشته‌ نافذکلام به عنوان داوران این رقابت‌ها در بخش بانوان معرفی شده‌اند.
همچنین در بخش آقایان نیز محمدرضا ابوالقاسمی و بهروز یاریگل، داور بخش تجوید و کریم دولتی و معتز‌ آقایی نیز به عنوان داوران بخش وقف و ابتدا معرفی شده‌اند.
در بخش صحت حفظ نیز امیر آقایی و معتز آقایی داوری این مسابقات را بر عهده دارند. در بخش لحن نیز احمد ابوالقاسمی و قاسم رضیعی به قضاوت خواهند پرداخت و در بخش صوت نیز حسن ربیعیان، صالح اطهری‌فرد و سیدحسین موسوی به عنوان داور معرفی شده‌اند.
سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان تهران از روز 31 مردادماه با برگزاری رقابت‌ها در بخش بانوان آغاز شده و تا روز چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
captcha