انتشار جدول زمان‌بندی سی‌ونهمین مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3523466
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

انتشار جدول زمان‌بندی سی‌ونهمین مسابقات قرآن استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری اذان، دعاخوانی، حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم استان تهران 31 مردادماه آغاز می‌شود.

انتشار جدول زمان‌بندی سی‌ونهمین مسابقات قرآن استان تهران
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه، حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات سراسری اذان، دعاخوانی، حفظ، قرائت و ترتیل قرآن از 31 مردادماه تا 4 شهریورماه سال جاری به مدت پنج روز در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر ری برگزار می‌شود.

وی گفت: براساس جدول زمانبندی مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات اذان، دعاخوانی، حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در صبح روز یکشنبه 31 مردادماه با برگزاری مسابقات حفظ 10 و 20 جزء و حفظ کل و دعاخوانی بانوان با حضور مسئولان استانی و فعالان قرآنی آغاز خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در دومین روز از این مرحله از مسابقات که در روز یکم شهریور برگزار خواهد شد. رقابت بانوان در حفظ 5 جزء، قرائت و ترتیل در نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدهاشم حسینی در خصوص رقابت‌های قرآنی آقایان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات آقایان در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و حفظ کل در روز سه شنبه دوم شهریور آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان تهران چهارمین روز برگزاری این مسابقات را انجام مراسم قرعه کشی نوبت تلاوت قاریان دانست و گفت: پس از انجام مراسم قرعه کشی از ساعت 10 صبح مرحله مقدماتی قرائت آقایان آغاز و تا عصر همان روز ادامه خواهد یافت.

حسینی تاکید کرد: آیین اختتامیه مسابقات بعد از ظهر روز پنجم شهریور و پس از ترتیل آقایان و انجام مرحله نهایی قرائت آقایان با حضور مسئولان قرآنی استان تهران برگزار خواهد شد.


سی و نهمین دوره مسابقات استانی سراسری اذان ،دعا خوانی،حفظ ،قرائت وترتیل قرآن کریم استان تهران+جدول برگزاری
captcha