اجرای مهدی ساعد راضی‌کننده بود/ امروز؛ اختتامیه مسابقات روسیه
کد خبر: 3532765
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
عباس امام جمعه در گفت‌و‌گو با ایکنا:

اجرای مهدی ساعد راضی‌کننده بود/ امروز؛ اختتامیه مسابقات روسیه

گروه بین‌الملل: استاد عباس امام جمعه که به عنوان داور در مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه حضور یافته است، گفت: نماینده ایران در این رقابت‌ها تلاوت خوب و راضی‌کننده‌ای ارائه داد.

اجرای مهدی ساعد راضی‌کننده بود/ امروز؛ اختتامیه مسابقات روسیه + عکس
عباس امام جمعه، داور هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن بیان این مطلب گفت: حدود 30 کشور در هفدهمین دوره مسابقات قرآن روسیه حضور یافته‌اند و مسابقات فقط در رشته قرائت برگزار شده است.
وی افزود: این مسابقات به همت مرکز مفتیان روسیه با همکاری فرمانداری مسکو برگزار شده است و امروز مراسم اختتامیه برگزار و نتایج اعلام می‌شود.
امام جمعه در ادامه بیان کرد: کمیته داوری متشکل از داوران 5 کشور ایران، بحرین، مراکش، ترکیه و روسیه است که بر رقابت‌های شرکت‌کنندگان نظارت دارند.
اجرای خوب نمایندگان برخی کشورها
استاد برجسته قرائت قرآن کشورمان تصریح کرد: مسابقات در سطح بالا و خوبی برگزار شده است و علاوه بر نماینده ایران، قاریان کشورهای مصر، بحرین، مالزی، اندونزی،، یمن، بحرین، عراق، الجزایر و مراکش نیز همه اجرای خوبی داشتند و تقریبا حرفه‌ای بودند.
عباس امام جمعه با اشاره به قرائت نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: مهدی ساعد دیروز(سوم مهرماه) تلاوت خود را ارائه داد و اجرای وی خوب بود و ما راضی بودیم.
ناگفته‌های مسابقات؛ پس از بازگشت به ایران
داور مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه در پایان با بیان این که هیئت ایرانی حاضر در رقابت‌ها سه‌شنبه، ششم مهرماه، به وطن بازمی‌گردند، یادآور شد: درباره دیگر مسائل مربوط به مسابقات اعم از آیین‌نامه، شرایط، نحوه داوری و فضای رقابت‌ها پس از بازگشت به ایران توضیح خواهم داد.
captcha