شهرستان سبزوار لباس سیه بر تن کرد
کد خبر: 3554246
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
با رحلت حجت‌الاسلام ابراهیمی؛

شهرستان سبزوار لباس سیه بر تن کرد

گروه سیاست و اقتصاد: با رحلت حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان سبزوار و نماینده ولی فقیه در این شهرستان، سبزوار لباس عزا بر تن کرد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايکنا) از خراسان رضوي، در آستانه میلاد پیامبر اعظم حضرت محمدمصطفی(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع)، با رحلت حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی، امام جمعه سبزوار و نماینده ولی فقیه در این شهرستان، سبزوار در غم فرو رفته و سیاهپوش شد.
در حالی که مردم سبزوار در حال برگزاری جشن‌های هفته وحدت و جشن میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) بودند، خبر رحلت امام جمعه سبزوار و نصب بنر سیاه بر سر در دفتر ایشان، مردم این شهرستان را عزادار کرد و مسئولان با حضور در دفتر امام جمعه گرد هم جمع شدند و تصمیمات لازم را در این مورد اتخاذ کردند.
شهرستان سبزوار لباس سیه بر تن کرد
به دلیل ارتحال عالم بزرگ و امام جمعه شهرستان سبزوار در مورخه 25 آذر 95 در بیمارستان قائم مشهد، ستاد ارتحال آن عالم بزرگ، در جلسه‌ای که ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان از جمله معاون فرماندار شهرستان سبزوار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و برخی اعضای شوری شهر برگزار شد، دو روز عزای عمومی در روزهای 5 شنبه و جمعه 26 آذر در این شهرستان اعلام کرد.
شهرستان سبزوار لباس سیه بر تن کرد
بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مراسم تشییع در سبزوار، روز جمعه، 26 آذرماه از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جامع شهر واقع در خیابان بیهق آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه ادامه و از آنجا پیکر این فقید به مشهد برای خاکسپاری منتقل خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمد جواد سجادی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار درباره شخصیت حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی بیان کرد: آن مرحوم از شخصیت علمی و معنوی زیادی برخوردار بود و فردی پرتلاش بود که مایه خیر و برکت زیادی برای شهرستان سبزوار شد.
وی با ابراز اینکه یکی از بزرگترین آثار این عالم دینی، گسترش و راه‌اندازی مدرسه علمیه اهل البیت(ع) در سبزوار است، تصریح کرد: راه‌اندازی این مدرسه باعث شده است روحانیون و طلاب زیادی در این مرکز دینی پروش یافته و خدمات زیادی به اسلام ارائه کنند.
captcha