آغاز مراسم تشییع امام جمعه سبزوار
کد خبر: 3554315
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

آغاز مراسم تشییع امام جمعه سبزوار

گروه سیاست و اقتصاد: بعد از ارتحال امام جمعه شهرستان سبزوار و انتقال پیکر آن مرحوم به این شهرستان، مراسم تشییع وی در سبزوار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، هر هفته صبح جمعه، حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان سبزوار، آماده می‌شد تا برای اقامه نماز جمعه و قرائت خطبه‌های آن در مصلی سبزوار قدم بردارد، اما اینک بعد از 26 سال خدمت صادقانه، امروز پیکرش را روانه مصلی نماز جمعه می‌کنند تا با او وداع شود.
تشییع پیکر حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی، از مقابل مسجد جامع سبزوار آغاز و بعد از طی مسیر و عزاداری مردم در خیابان بیهق در حالی که پیکر مطهر امام جمعه شهرستان بر دوش مردم بود به مدرسه اهل‌البیت(ع) رسیدند. مدرسه‌ای که پدر معنوی خودش را از دست داد و امروز در فراق او طلابش می‌گریند.
در ادامه، پیکر حجت‌الاسلام ابراهیمی با عبور از میدان کارگر، محل تدفین حکیم حاج ملا هادی سبزواری و میدان جانبازان، محل دفن پدر شعر ایران، حمید سبزواری، به سمت مصلی نماز جمعه تشییع می‌شود، محلی که هر هفته صدای خطبه‌های نماز جمعه تئسط این عالم دینی به گوش مومنین می‌رسید و امروز این صدا خاموش شده است.
یادآور می‌شود، بعد از تشییع این عالم دینی در سبزوار، پیکر وی برای تدفین به مشهد مقدس اعزام می‌شود.
captcha