پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی
کد خبر: 3554261
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
به مناسبت رحلت امام جمعه سبزوار؛

پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شوری اسلامی، هم‌زمان با درگذشت امام جمعه شهرستان سبزوار در بیمارستان قائم مشهد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايکنا) از خراسان رضوي، بعد از درگذشت عالم دینی حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سبزوار در 25 آذر، حسین مقصودی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شوری اسلامی و نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، داورزن و جغتای در مجلس شوری اسلامی پیام تسلیتی بدین منظور صادر کرد.
وی در بخشی از این پیام با تسلیت درگذشت آن عالم بزرگ به رهبر کبیر انقلاب و علما و مردم سبزوار نوشت:  
«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، اذَا مَاتَ‌الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي‌الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ إِلَى يَوْمِ‌الْقِيَامَةِ. 
ارتحال جانگداز حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه معظم و معزز سبزوار را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، علما و طلاب معزز حوزه و عموم مردم متدین و ولایت مدار سبزوار بزرگ و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
ایشان در طول عمر با برکت خود در کسوت امام جمعه سبزوار همیشه پناهگاه و حامی مردم و مسئولین بودند و همگان را به وحدت کلمه دعوت می‌کردند. بی شک یاد و خاطره آن مجاهد نستوه تا همیشه در ذهن و ضمیر تک تک مردم سبزوار خواهد ماند.
در پایان بار دیگر این ضایعه جبران ناپذیر را به عموم مردم سبزوار تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن عالم مجاهد، همنشینی با اولیای الهی را آرزومندم»  
captcha