تمهیدات شبکه قرآن سيما برای پوشش مسابقات بین‌المللی مالزی
کد خبر: 3599635
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

تمهیدات شبکه قرآن سيما برای پوشش مسابقات بین‌المللی مالزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: شبکه قرآن و معارف سیما به جهت پوشش حداكثری از مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، گروه برنامه‌ساز كاملی را برای پخش زنده و توليد برنامه تدارك و به اين كشور اعزام كرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن كريم كشور مالزی عصر امروز، 25 ارديبهشت‌ماه،  با برگزاری مراسم افتتاحیه  آغاز به کار می‌کند و شبکه قرآن و معارف سیما نیز از ساعت 16:30 تا 18:30 به صورت زنده این مراسم را پوشش خواهد داد.
بنا بر این گزارش، پخش زنده گزیده مسابقات قرائت از فردا تا جمعه نیز از ساعت 16:30 تا 20 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود، همچنین تلاوت حامد علیزاده، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات نیز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه به صورت زنده پخش خواهد شد.
مراسم اختتامیه پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی مالزی نیز شنبه 30 اردیبهشت به صورت زنده از شبکه قرآن سیما به روی آنتن می‌رود.
علاوه بر برنامه‌های فوق، تیم اعزامی شبکه قرآن و معارف سیما به مالزی اقدام به تولید برنامه‌هایی نيز خواهند کرد، از جمله این برنامه‌ها ارائه گزارش از حواشی و تحلیل مسابقات است که به صورت روزانه در دو بخش تقدیم علاقه‌مندان می‌شود، زمان پخش این برنامه نیز از جمعه 22 ارديبهشت‌ماه تا یکشنبه هفته آینده خواهد بود.
با توجه به برگزاری دوازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، 29 اردیبهشت، شبکه قرآن و معارف سیما گزارش‌هایی از شور انتخاباتی مردم کشورمان در مالزی و تمهیدات مسئولان سفارت در این خصوص را تقدیم مخاطبان خواهد کرد، این برنامه نیز از هفته قبل از انتخابات تا روز انتخابات پخش خواهد شد.
همچنين برنامه زنده "رصد" شبکه قرآن و معارف سیما  كه در حوزه اطلاع‌رساني و تحليل فعاليت‌هاي قرآني و ديني پخش مي شود، در اين ايام نيز اقدام به پخش گزارش هايي از مسابقات بين‌المللي قرآن مالزي و نيز ارتباط زنده با گزارشگران اعزام شده به كوالالامپور جهت اعلام آخرين اخبار متن و حاشيه مسابقات خواهد كرد.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۴
0
1
پخش مسابقات زنده برای علاقمندان خیلی خوب و تاثیرگذار است و به ارتقاء آنها کمک زیادی می‌کند
captcha