تحلیل «غلامرضا شاه‌میوه» از قرعه نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی
کد خبر: 3599736
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

تحلیل «غلامرضا شاه‌میوه» از قرعه نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی

گروه مسابقات: استاد راهنمای نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی به تحلیل زمان تلاوت نماینده کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، غلامرضا شاه‌میوه، استاد راهنمای نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با اشاره به اینکه مسابقات بخش تلاوت از دوشنبه‌شب با تلاوت هفت شرکت‌کننده زن و مرد آغاز می‌شود، گفت: قرعه نوبت «حامد علیزاده» نماینده کشورمان در این مسابقات به همراه دو نفر دیگر از مالزى و انگليس به روز آخر يعنى جمعه افتاده است.

وی در ادامه در مورد اینکه این اجرای قرعه در روز آخر دارای چه محسناتی است؟ افزود: این اتفاق خوبی است؛ چرا که هم فرصت ارزيابى تلاوت سایر رقبا را خواهیم داشت و هم اینکه به خاطر همزمان بودن با قارى مالزیایی، جمعيت زيادى در سالن حاضر خواهد شد که طبعاً تشويق حضار هم بيشتر و مؤثرتر خواهد بود.

این استاد علم قرائت همچنین در مورد حضور نمایندگان کشورهای مطرح در این دوره از مسابقات،‌ بیان کرد: امسال از بعضى كشورهاى مدعى همچون «افغانستان» نماینده‌ای در رشته تلاوت شركت نكرده است و يا شايد غيبت دارد البته از مصر، قاری 13 ساله‌ای اعزام شده است. همچنین ابتدا اعلام شد در این دوره از مسابقات٣٠ نفر زن و مرد در رشته تلاوت دعوت شده‌اند، اما در قرعه‌كشى امروز صبح فقط ٢٤ نفر حاضر بودند.

شاه‌میوه در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به کسالت نماینده کشورمان در روز گذشته اشاره و اظهار کرد: ديروز آقاى عليزاده مقداری كسالت داشت كه خوشبختانه امروز خيلى بهتر هست و مشكل خاصى نيست.

وی در مورد زمان مشخص شدن قرعه آیات شرکت‌کنندگان نیز خاطرنشان کرد: قرعه شرکت‌کنندگان همان روز مسابقه كه هر شب از ساعت 20:30 تا 23 برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

مطالب مرتبط
captcha