تبلیغ عملی، بهترین شیوه جذب مخاطب به فعالیت‌های قرآنی است
کد خبر: 3668376
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
مرادی:

تبلیغ عملی، بهترین شیوه جذب مخاطب به فعالیت‌های قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول جلسه قرآن امام حسن عسکری زنجان گفت: تبلیغ عملی بهترین شیوه برای جذب مخاطب به عرصه فعالیت‌های قرآنی است بر همین اساس فعالان قرآنی باید عامل به آیات نورانی وحی باشند.

جعفر مرادی، مسئول جلسه قرآن امام حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: این جلسه قرآنی از اواحر سال 84 فعالیت خود را شروع کرد و تا به امروز به قوت در زمینه برپایی جلسات منظم و هفتگی در زمینه قرائت تخصصی قرآن کریم فعالیت دارد.

وی افزود: این جلسه در ابتدا به صورت سیار در خانه‌های اعضای جلسه تشکیل می‌شد، سپس در مسجد امیرالمومنین (ع) اسلام‌آباد و در حال حاضر نیز بیش از 2 سال است که مسجد امام موسی بن جعفر شهرک الهیه زنجان، میزبان هفتگی این جلسه قرآنی است.

مرادی با اشاره به اینکه تبلیغ عملی بهترین شیوه برای جذب مخاطب به عرصه فعالیت‌های قرآنی است، تاکید کرد: فعالان عرصه قرآنی در کنار تبلیغ لسانی، با نوع رفتار و عملکرد خود بهترین مبلغان برای دعوت عمومی برای حضور در عرصه بیکران و پر برکت قرآن کریم هستند.

این فعال قرآنی با بیان اهمیت تامین منابع مالی برای پیشبرد بخشی از امور قرآنی در سطح جامعه گفت: بسیاری از دست‌اندرکاران دخیل در این مساله درگیر ارائه گزارش‌کار هستند که این مساله باعث به وجود آمدن موازی‌کاری در زمینه فعالیت‌های قرآنی شده است.

captcha