مبارزه فکری؛ گام بعدی پس از نابودی داعش
کد خبر: 3670019
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
مفتی سوریه عنوان کرد:

مبارزه فکری؛ گام بعدی پس از نابودی داعش

گروه بین‌الملل: مفتی سوریه در سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: پس از نابودی داعش اکنون نوبت مبارزه فکری و عقیدتی با تفکرات انحرافی این جنبش است.

آماده//مبارزه فکری؛ گام بعدی پس از نابودی داعشبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از محل برگزاری سی‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران، احمد بدرالدین حسون، مفتی سوریه صبح امروز(14 آذرماه) طی سخنانی در افتتاحیه این کنفرانس میلاد پیامبر(ص) را تبریک گفت و از ایران به خاطر برگزاری کنفرانس وحدت تشکر و قدردانی کرد.


وی اظهار کرد: ایران اسلامی با برگزاری چنین کنفرانسی ما را با محوریت وحدت میان امت اسلامی گردهم آورده است.


بدرالدین حسون افزود: سوریه و عراق به مدد الهی و با کمک جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت توانستند بر داعش غلبه کنند.


مفتی سوریه تصریح کرد: دشمنان معتقد بودند که با نابودی سوریه پایگاه اسلام نابود می‌شود و ما با همدلی و وحدت توانستیم بر تروریسم غلبه و دشمنان را ناکام بگذاریم.


وی تأکید کرد: در حال حاضر و پس از نابودی داعش از نظر نظامی، نوبت مبارزه فکری و عقیدتی با تفکرات انحرافی این جنبش است.


احمد بدرالدین حسون ادامه داد: ملت اسلام با اتحاد و یکپارچگی باید با تفکر داعش و افراطی‌گری مقابله کند.


وی همچنین بیان کرد: جنگ سوریه جنگ شیعه و سنی نبود و مسلمانان در سوریه برادرانه و متحد علیه جبهه استکبار ایستادگی کرد‌ند.


مفتی سوریه یادآور شد: تکفیری‌ها به مسجد «الروضه» مصر حمله کرده و آنان را مورد هدف قرار دادند و این موضوع نشان داد که دشمنان اسلام با اساس اسلام معتدل مخالفند.


وی در پایان تصریح کرد: تقریب و اتحاد تنها راه دستیابی به موفقیت و پیروزی علیه دشمنان اسلام است و امروز نوبت به فلسطین اشغالی است که آزاد شود.


گفتنی است، سی‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که از امروز در تهران آغاز شده است، شانزدهم آذرماه به کار خود پایان می‌دهد/.

captcha