«همسایه سلام»؛ دعوتنامه‌ مساجد قرچک برای اهالی محله
کد خبر: 3718426
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

«همسایه سلام»؛ دعوتنامه‌ مساجد قرچک برای اهالی محله

کانون خبرنگاران نبأ ــ «همسایه سلام» عنوان طرحی است که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) ناحیه قرچک در راستای ارتباط خانواده و مسجد برای حفظ و ارتقای هویت اسلامی ـ ایرانی شهروندان، در قالب دعوت‌نامه‌هایی برای همسایگان مسجد ارسال می‌شود تا تلنگری باشد برای ادای حق مساجد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همسایگان مساجد محله‌های مختلف قرچک با دعوت‌نامه‌هایی روبه‌رو می‌شوند که از طرف مساجد برای‌شان ارسال شده است، شهروندان بعد از شنیدن زنگ به پای درب منزل‌شان آمده و با دریافت دعوت‌نامه‌هایی با عنوان «همسایه سلام» به یک ضیافت الهی دعوت می‌شوند.
«همسایه سلام» عنوان طرحی است که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) ناحیه قرچک در راستای ارتباط خانواده و مسجد برای حفظ و ارتقای هویت اسلامی ـ ایرانی شهروندان، در قالب دعوت‌نامه‌هایی برای همسایگان مساجد ارسال می‌شود تا تلنگری باشد برای ادای حق مساجد.
متن این دعوتنامه به شرح زیر است:
«سلام
من همسایه‌ات هستم، در همین محله و در همین نزدیکی‌ها، دلتنگی ماه‌ها و گاهی سال‌ها دوریت باعث شد برایت چند کلامی درد دل کنم.
من روزی چند نوبت درب خویش را به رویت می‌گشایم، چندین ساعت به انتظار روی ماهت می‌نشینم، رفت و آمدت را با حسرت نگاه می‌کنم و دلتنگ‌تر می‌شوم.
شاید برخورد بعضی‌ها یا خاطره تلخی شما را ناراحت کرده اما هر چه که هست به من ببخش.
از غصه دل من خبر نداری که آبادی من به گلدسته و کاشی‌کاری قشنگ نیست، آبادی من به حضور سبز عزیزی چون توست.
شاید اکنون که نامه مرا می‌خوانی با خود بگویی وقت آمدن به میهمانی مرا نداری و به کارهایت نمی‌رسی، اما بدان خداوند کریم قول داده اگر تو پیش من بیایی به ازای هر نفست اجری داری و به ازای هر گامت 10 حسنه برایت بنویسند و 10 گناه برایت پاک کنند و 10 درجه منزلتت را در بهشت بالا ببرند.
از خانه‌ات تا من چند گام است؟ چند نفست را پیش من کشیده‌ای؟
همسایه عزیز، من دوست ندارم روز قیامت از تو شکایت کنم، به همین خاطر این نامه را برایت نوشتم تا حق همسایگی را بجا آوری.
صدای اذان، ندای دعوت خصوصی من برای شماست، منتظرت هستم.
مسجد منتظر».

همسایه سلام/ شما به یک ضیافت الهی دعوت شدید

همسایه سلام/ شما به یک ضیافت الهی دعوت شدید

همسایه سلام/ شما به یک ضیافت الهی دعوت شدید

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha