کسب رتبه اول دبیران قرچکی در جشنواره بسیج فرهنگیان کل کشور
کد خبر: 3719494
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

کسب رتبه اول دبیران قرچکی در جشنواره بسیج فرهنگیان کل کشور

کانون خبرنگاران نبأ ــ نخبگان بسیجی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جشنواره علمی، پژوهشی فرهنگیان بسیجی کل کشور توانستند رتبه اول را از میان بیش از سه هزار اثر ارسالی از آن خود کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نخبگان بسیجی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در چهاردهمین جشنواره علمی، پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور در سال 1396 توانستند رتبه اول را به شایستگی کسب کنند و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود و این شهرستان به ارمغان بیاورند.
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند و ملیحه شه‌دوست از اعضای کانون بسیج فرهنگیان قرچک با ارائه مقاله‌ای با موضوع «نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقای نظام تعلیم و تربیت» در جمع خالق 36 اثر برگزیده قرار گرفتند.
به گفته علیرضا رحمان‌زاده، مدیر علمی ـ پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان چکیده این مقاله در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، خوانده می‌شود.
قرار است بعد از یک فراتحلیل در بین آثار ارسالی، عصاره این مقالات در اختیار مدیران آموزش و پرورش قرار ‌گیرد.
یادآور می‌شود، از میان بیش از سه هزار مقاله ارسالی که در 12 محور نگاشته شده بود، در ابتدا 300 اثر توسط کمیته داوری پذیرش شد و از این میان 150 اثر به مرحله کشوری راه یافت سپس 36 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند و در نهایت مقاله نخبگان بسیجی قرچک به‌عنوان اثر برتر در محور خود انتخاب شد.

اجرای اولین سرود «گروه احسان» در قرچک

کسب رتبه اول دبیران قرچکی در جشنواره بسیج فرهنگیان کل کشور
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) اولین اثر گروه سرود «احسان» به سرپرستی یوسف بهشتی هنرمند ارزشی، با حضور پدر شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار»، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در پایگاه مقاومت بسیج حر قرچک رونمایی شد.

گروه سرود «احسان»، با حضور جمعی از نوجوان دغدغه‌مند بسیجی، با هدف تولید و نشر سرودهای انقلابی و حماسی تشکیل شده است.

میهمان کریم اهل بیت(ع) در ضیافت افطار

کسب رتبه اول دبیران قرچکی در جشنواره بسیج فرهنگیان کل کشور

به مناسبت میلاد مولود نیمه ماه مهربانی، امام حسن مجتبی(ع) به همت خیرین پایگاه بسیج حر سپاه قرچک ضیافت افطاری برپا شد. در این میهمانی که مزین به حضور پر برکت خانواده شهدا بود، بعد از سفره احسان و اقامه نماز جماعت، جشن با شکوهی در وصف امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
محمد فرخی 
انتهای پیام

captcha