ممنوعیت تظاهرات روز قدس در برلین
کد خبر: 3720792
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مسئول مقابله با یهودستیزی در آلمان خواستار شد؛

ممنوعیت تظاهرات روز قدس در برلین

گروه بین‌الملل - فلیکس کلاین، مسئول مقابله با یهودستیزی در حکومت آلمان، در سخنانی خواستار ممنوعیت تظاهرات روز قدس در برلین شد.

ممنوعیت راهپیمایی روز قدس در برلینرایزنی فرهنگی ایران در آلمان در خبری به ایکنا اعلام کرد: کلاین در میزگردی در برلین گفت که خواستار ممنوعیت تظاهرات ضد اسرائیل و ضد یهودیان در تاریخ نهم ژوئن(به مناسبت روز جهانی قدس) است.

مسئول مقابله با یهودستیزی در حکومت آلمان افزود:« اگر تظاهرات ضد اسرائیل در روز قدس ممنوع نشود، پلیس باید برای این تظاهرات آماده باشد و وقتی اقدامات ضد صهیونیستی و ضد یهودی در تظاهرات سالانه دشمنان اسرائیل صورت می‌گیرد، سریع اقدام کند. بدین منظور باید خدمات اورژانسی فعال باشد و از مترجمان و مفسران زبان عربی استفاده شود.»

کلاین که همراه با ماتیاس دوفپنر، مدیرعامل گروه اسپرینگر به میزگردی در ارتباط با ارزش‌های یهودی-آلمانی دعوت شده بود، همچنین اعلام کرد که در پست جدید خود به دنبال همکاری با مسلمانان معتدل است.

کلاین افزود:«ما باید مسلمانان را به مقابله با یهودی‌ستیزی متعهد کنیم. مبارزه با یهودی‌ستیزی از وظایف جامعه مدنی است و بنابراین برای مسلمانان نیز مهم است.»

انتهای پیام

captcha