همکاری «نورالقرآن» پاکستان در چاپ کتاب آیت‌الله جوادی‌آملی
کد خبر: 3730519
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

همکاری «نورالقرآن» پاکستان در چاپ کتاب آیت‌الله جوادی‌آملی

گروه بین‌الملل - كتاب «امام مهدی(عج)، موجود موعود» تألیف آیت‌الله جوادی‌آملی، به همت خانه فرهنگ ایران در راولپندی پاكستان به زبان اردو ترجمه و از سوی انتشارات «نورالقرآن» این کشور منتشر شد.

همکاری «نورالقرآن» پاکستان در چاپ کتاب آیت‌الله جوادی‌آملیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ این كتاب با حمایت مركز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب طرح «تاپ» به زبان اردو ترجمه و در تیراژ یكهزار نسخه روانه بازار كتاب پاكستان شده است.

انتشار ترجمه اردوی این كتاب در 224 صفحه از سوی انتشارات «نورالقرآن» شهر راولپندی صورت گرفته و به زودی آیین رونمایی آن با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی از سوی خانه فرهنگ ایران در راولپندی برگزار خواهد شد.

كتاب «امام مهدی (عج) موجود موعود» که مجموعه مباحث گفتاری و نوشتاری آیت‌الله جوادی‌آملی درباره حضرت مهدی (عج) است، به دوستداران آن حضرت ارائه شده است.

این کتاب با یک پیشگفتار و در سه بخش کلی سامان یافته است. بخش نخست با عنوان امام‌شناسی به موضوع شناخت امام و بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازد. نویسنده در بخش دوم، موضوع انتظار را مورد بررسی قرار داده و حقیقت انتظار و وظیفه منتظران را تبیین کرده است. بخش سوم کتاب نیز دربردارنده مطالبی درباره پس از ظهور امام زمان (عج) و تشکیل مدینه فاضله مهدوی است.

همکاری «نورالقرآن» پاکستان در چاپ کتاب آیت‌الله جوادی‌آملی

انتهای پیام

captcha