نگاهی اجمالی بر کارنامه یک ساله فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان
کد خبر: 3733422
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
در گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی مطرح شد؛

نگاهی اجمالی بر کارنامه یک ساله فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان

گروه فرهنگی- رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان عنوان کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان در سال 96، موفق به برگزاری برنامه‌های مختلفی شده است.

نگاهی اجمالی بر کارنامه یک ساله فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان

به گزارش ایکنا از همدان، اکبر اسدی رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان، چهارشنبه، 3 مرداد ماه در گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان در سال 96، موفق به برگزاری برنامه‌های مختلفی شده است.
وی از برگزاری اردوی منطقه‌ای «طریق جاوید» با حضور ۳۰۰ دانشجو از استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، زنجان و همدان خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی 2 روزه در راستای تبیین آرا و اندیشه‌های امام(ره) و توسعه تربیت اخلاق به میزبانی جهاد دانشگاهی همدان انجام گرفت.
اسدی اضافه کرد: اجرای ۲ طرح مطالعاتی در حوزه ازدواج و طلاق، ۲۰ طرح نظرسنجی در سطوح درون سازمانی، ملی و مشترک با برخی ادارات از دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در سال اخیر است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اشاره‌ای به آمار اخبار خبرگزاری ایسنا و ایکنا داشت و گفت: طی یک سال گذشته، دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا به ترتیب، ۷ هزار و 2400 خبر، گزارش خبری و تصویری به روی سایت خود قرار داده‌اند.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقه استانی مناظره دانشجویی و طرح دانشجو معلم قرآن با حضور ۴۰ تن از دانشجویان مستعد و علاقمند به قرآن در راستای ترویج مفاهیم و ارزش‌های والای قرآنی در سطح دانشگاه‌ها و جامعه از برنامه‌های دیگر این مجموعه است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: آغاز تهیه بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی استان با اولویت بخش دانشگاهی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، تشکیل شورای قرآنی دانشگاهیان استان و برگزاری چندین محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های انجام گرفته در حوزه فعالیت‌های قرآنی است.
اسدی از برگزاری مسابقه دفاع 3 دقیقه ای در استان خبر داد و گفت: مرحله استانی این مسابقه با استقبال خوبی در همدان برگزار شد به گونه ای که بالاترین آمار شرکت کننده دانشجویی در مسابقه دفاع ۳ دقیقه ای از پایان نامه در سطح کشور را به خود اختصاص داد.
وی بیان کرد: در سال گذشته ۳۸ هزار نفر ساعت برنامه فرهنگی در مجموعه جهاد دانشگاهی استان انجام گرفته است که برای این تعداد کار فرهنگی، از همکاری ۴ هزار نفر ساعت از اعضای هیئت علمی دانشگاهیان بهره‌مند شده است.
اسدی افزود: مرکز تخصصی مشاوره‌های قبل از طلاق از برنامه‌های بخش آموزشی این مجموعه است که زوج‌های جوان در این دوره 4 ساعته، آموزش‌های لازم برای کسب مهارت‌‌های زندگی کسب می‌کنند.
انتهای پیام

captcha