استفاده دستگاه‌ها از ظرفیت جهاددانشگاهی به‌عنوان مشاوری امین
کد خبر: 3733751
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
خجسته‌پور مطرح کرد:

استفاده دستگاه‌ها از ظرفیت جهاددانشگاهی به‌عنوان مشاوری امین

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که جهاددانشگاهی در تمام زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مشاوری امین برای دستگاه‌ها باشد، اظهارکرد: یکی‌از سیاست‌های دولت برون‌سپاری امورات است و رفع تصدی‌گری در این زمینه و می‌تواند با اعتماد و اطمینان به جهاد دانشگاهی بسیاری از امورات قابل‌واگذاری را به این نهاد واگذار کند.

 خ

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با بیان این‌که دولت می‌تواند با اعتماد به جهاد دانشگاهی بسیاری از امورات قابل‌واگذاری را به این نهاد بسپارد، اظهارکرد: با توجه به مشکلاتی که گریبان‌گیر جامعه در حوزه‌های مختلف خاصه در اقتصادی است امروزه نیازمند مدیریت جهادی هستیم.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی هم با حضور افراد علاقه‌مند در طول سنوات گذشته به‌صورت جهادی عمل کرده و از این ظرفیت جهادی بودن این نهاد می‌توانیم در راستای رفع برخی از آسیب‌ها استفاده کنیم.
خجسته‌پور با بیان این‌که مهم‌ترین ظرفیتی که در اختیار جهاد دانشگاهی است وجود نسل فعال جامعه یعنی دانشجویان در رشته‌های مختلف است، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در حوزه‌های نظری با کمک از اساتید و دانشجویان راهکارهای لازم را در جهت برون‌رفت از وضعیت فعلی احصاء کند.
وی افزود: این نهاد همچنین می‌تواند از لحاظ اجرایی در کنار دستگاه‌های اجرایی ما قرار بگیرد و لازم است بخش‌های مغفول مانده را دنبال کند مانند مقابله با ناباروری در بین زوجین که به‌خوبی ورود پیدا کرده است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی از این دست کارهایی که احساس می‌کنیم نهادهای رسمی یک مقداری مغفول مانده‌اند از لحاظ اجرایی و عملیاتی ورود پیدا کند.

لزوم اعتماد و اطمینان دولت به جهاد دانشگاهی

وی با اشاره به این‌که جهاد دانشگاهی با کار جهادی و در حوزه نظری در تمام زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مشاوری امین برای دستگاه‌ها باشد، اظهار کرد: یکی‌از سیاست‌های دولت برون‌سپاری امورات است و رفع تصدی‌گری در این زمینه و می‌تواند با اعتماد و اطمینان به جهاد دانشگاهی بسیاری از امورات قابل‌واگذاری را به این نهاد واگذار کند.
وی گفت: دولت مطمئن باشد جهاد دانشگاهی با نیروهای امین و جهادی که دارد قطعاً برنامه‌ها را به‌خوبی عملیاتی می‌کند.

انتهای پیام

captcha