اعلام اسامی راه‌یافتگان مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3737554
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

اعلام اسامی راه‌یافتگان مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: فوزیه سالروندیان از بیجار نفر اول تفسیر و معارف قرآن در بخش بانوان، سیده مریم حسینی از سقز نفر اول رشته تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه اهل سنت در بخش بانوان و فاروق نعمتی نفر اول رشته تفسیر و معارف قرآن ویژه اهل سنت در بخش آقایان به عنوان برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند.

اعلام اسامی راه‌یافتگان مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش معارفی منتشر شده است که براساس آن ۱۷۹ برگزیده مرحله استانی به رقابت‌های کشوری راه خواهند یافت.
وی با اشاره به اینکه تعداد این افراد در رشته تفسیر بانوان ۴۰ و در همین رشته در بخش آقایان ۳۸ نفر موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری شده‌اند، افزود: در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم و در بخش بانوان، تعداد افراد راه‌یافته به مرحله کشوری ۲۹ نفر و در بخش آقایان همین رشته ۲۴ نفر اعلام شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در رشته حفظ و معارف حدیث در بخش بانوان ۲۶ نفر و در بخش آقایان نیز ۲۲ نفر موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری این مسابقات شده‌اند.
وی عنوان کرد: مرحله استانی بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز ۲۱ تیرماه با حضور ۶۵۰۰ شرکت‌کننده به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد. در مرحله شهرستانی این مسابقات که اردیبهشت ماه برگزار شد نیز ۳۰ هزار شرکت‌کننده حضور داشتند.
حجت‌الاسلام نوروزی یادآور شد: فوزیه سالروندیان از بیجار نفر اول تفسیر و معارف قرآن در بخش بانوان، سیده مریم حسینی از سقز نفر اول رشته تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه اهل سنت در بخش بانوان و فاروق نعمتی نفر اول رشته تفسیر و معارف قرآن ویژه اهل سنت در بخش آقایان به عنوان برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند.
انتهای پیام

captcha