دعای عرفه در پنجمین روز طرح «اسوه» برگزار شد
کد خبر: 3740750
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

دعای عرفه در پنجمین روز طرح «اسوه» برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در پنجمین روز نهمین دوره طرح «اُسوه» مراسم دعای پر فیض عرفه توسط قاریان عضو طرح برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم دعای پرفیض عرفه به همت تعدادی از قاریان عضو طرح «اسوه» روز گذشته ۳۰ مردادماه برگزار شد. در این مراسم تعدادی از مسئولان و قاریان عضو، ضمن قرائت دعا به روضه‌خوانی نیز پرداختند.

در موعد پیش از ظهر، تمامی کلاس‌های درسی برگزار شد. بر این اساس کلاس درس قواعد و مکالمه زبان عربی با حضور سیدعلیرضا موسوی­ نصر، کلاس درس حفظ قرآن کریم با حضور حجت الاسلام مجید رمضانی و کلاس درس صوت و لحن با حضور نصرت ­­الله حسینی تشکیل شد.  

یکی از برنامه‌­های جالب روز گذشته، مسابقه جذاب و دیدنی فوتبال بین تیم گروه «فجر» و تیم ستاد برگزاری بود که در نهایت تیم گروه «فجر» با نتیجه ۷ بر ۵ تیم مقابل را مغلوب کرد. در حاشیه این مسابقه محمدتقی میرزاجانی، مدیر طرح و سایر گروه­‌های آموزشی، جهت تشویق دو تیم حضور داشتند. پس از اتمام مسابقه، مدیر طرح اُسوه از قاریان گروه فجر تجلیل کرد و مقرر شد جایزه­‌ای برای اعضای این گروه تدارک دیده شود.

در کنار برنامه‌های مذکور، برگزاری کرسی‌­های تلاوت اذانگاهی، برگزاری نماز جماعت و تشکیل جلسه گفتمان معرفتی و بصیرتی در دستور کار روزانه این دوره از طرح آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم اُسوه که از جمعه، 26 مرداد آغاز شده، قرار دارد.

انتهای پیام

captcha